lørdagspraten 26.februar

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen!

jadda, her sitter vi. har sovet meget dårlig, men det var som forventet.

i dag skal vi til svigermor så i dag blir det pakking og litt småtterier her før vi drar.

kjempefint vintervær her i dag, -5 og ser ut til at det blir sooool[:D]

ha en flott lørdag, damer[:)]

trodde jeg skulle bli førstemann i dag på skravletråden...
dere er tidlig oppe Marte..
JEg er tidlig oppe for jeg skal avgårde å ta MR....ja tenke seg til det på en lørdags morgen
men skal bli godt å bli ferdig med det.
Ellers blir det litt litt shopping i dag, må kikke på sommerklær til meg selv
da vi bestilte sydentur i går!! gøy gøy!!

vi sover aldri lenger enn til 06.15 vi[:D] never!!

Good morning [:D]

Ungene ser på playhouse disney og jeg sitter her.

skal til svigers å hjelpe dem å pakke flyttelass idag og smabo skal være hjemme med ungene. Blir det lengste han har vært alene med dem noen gang så det blir spennende, går vel ikke mange time før han ringer og ber meg komme hjem....

oi, på tide!

kos deg nothernstar[:D]

MaRtE: god tur, skal dere på martna eller? [:)]
tutta: lykke til på mr! [:)]
nothernstar: wow, på tide du får være litt alene! [:)] nyt det, og si nei om samboeren din ringer og ber deg komme hjem! [8D]

I dag fikk vi sove til 7.40! [:)] Hva skjer med ungene våre liksom? [8D]
Var på russerevy i går, så deilig å få sove litt lengre. Kjempefin og moro revy, de er flinke årets russ! [:)] Ble jo litt mimring fra vår egen revy, at vi holdt på å brenne ned Festiviteten og sånn, hehe! [8D]

Jeg skal på trening i dag, endelig!! [:D] Først litt styrke, før PulsSpinn. Skal prøve å få tatt en liten runde på martnan i dag også, se om vi finner hestene vi ikke fant på torsdag.

Ha en fin dag alle sammen!

skrållan; ja, mulig på martna. maria er der allerede, hun var der i går med farmora. hadde visst trekt i tråd og fått bamse, sto ikke helt til prisen etter hva jeg skjønte på svigermor[;)] vi skulle jo egentlig få besøk her hjemme før vi dro, men tror ikke de kommer likevel fordi har øyekatarr og det vil IKKE vi ha! men om jeg skal på martna, er så det så kaldt at jeg bør ha med utebukse?? eller er vanlig klær ok?

grrrrrrrrrrrr[:@][:@]
hva skjer da, jo når jeg kommer på MR og
skal til å begynne, så fucker maskina opp, så
skal komme tilbake senere uvsst når..jaja
da bærer det ut på handel!!

ORIGINAL: MaRtE:)

skrållan; ja, mulig på martna. maria er der allerede, hun var der i går med farmora. hadde visst trekt i tråd og fått bamse, sto ikke helt til prisen etter hva jeg skjønte på svigermor[;)] vi skulle jo egentlig få besøk her hjemme før vi dro, men tror ikke de kommer likevel fordi har øyekatarr og det vil IKKE vi ha! men om jeg skal på martna, er så det så kaldt at jeg bør ha med utebukse?? eller er vanlig klær ok?

vanlige klær er ok! [:)] er plussgrader og sol i sentrum! [:)]

Vært på trening, og etterpå ble det superkjapp runde på martna med svigers, sambo og ungene. Fikk kjørt hest og vogn, det syntes ungene var artig! [:)] Nå sover Tobias dupp, og jeg skal trene shred før jeg dusjer. Men jeg har så klart gjort noe med foten nå da, er jo alltid noe, hehe. Kjempevondt uansett hva jeg gjør. Det går vel over, tenker jeg. 

Herregud som det snør ute![8|] Må ha kommet 40 cm de to siste dagene. Skulle egentlig ut i dag hele familien men alt er jo snødd igjen, det er ikke brøytet ute enda. Så vi får se om det blir en ettermiddagstur i stede.

Jeg skal straks gå og stelle meg for vi skal i tredveårsdag i kveld[:)] I går var jeg og bursdagsbarnet og tok manikyr, det var bursdagsgaven hennes, så er litt rart å skrive på pc[:D]

Ellers så fikk jeg en god nyhet i går at jeg var ferdig med blødprøver og alt om fire måneder. Jeg spurte om legen var sikker, for det er ikke det jeg har lest når jeg har lest om det-joda sier han-det er nye retningslinjer. Så går det fem minutter, og han ringer opp igjen: Du har helt rett, du må vente med å bli gravid i ett år[&o] Bra når jeg vet mer enn legen[&:] Så det var nedtur. Men vi skal levva livet og kose oss masse med jenta vår, og så vet jeg jo at et år går fort[:)]

God lørdagskveld! Jeg tester ut fiiin i morgen, skal rapportere i morgen hvordan formen er[:D]

Ja... Da er det lørdag! Begynte ikke så bra, hadde jo barnevakt og kunne kose oss lenge i senga i dag, men har jo vært så deppa i går kveld/dag så var nesten bare tårer å få ut av meg! Snille samboeren min som stod opp, laget frokost og holdt rundt meg og bare strøk med i håret Pyntet også senga med roser når han redde opp, og festet en rose i håret mitt! Guuud som jeg elsker den mannen der! - MEN så dra vi å hentet Christoffer og han kom løpende mot meg med åpne armer og kastet seg rundt meg, da kjente jeg tårene ble erstattet med gleeede! Så dra vi på mækkern en tur og kosa oss, så på butikken og handlet inn til en deilig middag - kyllingfile i ovn med sopp, og bacon snurret rundt osv osv - mmm! Mini sovnet en times tid her hjemme, og da koste vi oss faktisk litt Hoho....

S¨nå har vi laget middag sammen alle tre, og sambo som egentlig skulle til en kamerat i kveld, vil heller være hjemme sammen med oss og se en film! Så en dag som startet ganske tungt er nå veldig herlig!

Vi skal visst også se curlingfinalen i følge samboeren. Ellers lite annet å melde at jeg slapper av og koser meg med gubben[:)] Nyter livet mitt

Back
Topp