Lørdagspraten 2.oktober

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! 

Her er alle sammen oppe. Jeg har det litt travelt, skal på trening etterhvert her, men må sminke meg først, og pakke dusjesaker. Treninga er nemlig ferdig 11.30, og kl 12 skal jeg være på jobb! Det blir i travleste laget, men det får bare gå.
Jobber til kl 18, og må vel gå hjem siden sambo og ungene skal til svigers. De blir der til i morgen, for søstra til sambo og familien hennes kommer, og sambo skal visst være barnevakt til de ungene i natt. Så da blir jeg hjemme alene i natt. Skal kose meg foran tvn i kveld, med godis, også sovner jeg sikkert, hehe.

Ha en fin dag dere!

god morgen..

Her vi oppe,stop opp kl8..Er alene med ungene,sambo reiste på torsdag men kommer hjem ikveld..
fått bretta 2 stativ med klær og satt på ny vask.
Nå skal jeg lage en god frokost til oss så kle på oss og reise å handle litt,Må få kjøpt meg ei god overtrekksbukse og så må vi handle litt mat..

ellers i kveld blir det inne kos..

God morgen!
Her har jeg akkurat stått opp [:D]
Maiken dro med foreldrene mine til fjells i går. Idag skal nemlig vi i bryllup, og gjett om vi ble glade da foreldrene mine sa de skulle dra fredag!! Helt greit med en ekstra natt "fri" [:D]

Dagen idag kommer altså til å gå med til bryllup, men førsk skal jeg drikke ferdig kaffen min, ta meg en løpetur i skogen, handle litt småtteri og så skifte.

Ha en finfin dag jenter!!

Hjemme fra jobb, sliiiiten... har date med sofaen, en film og litt godis litt senere, men først må jeg lage meg middag.
Medisinen til Tobias har forresten begynt å virke. Gutten min har diare, men det var jo det vi ville også. Så fra og med i morgen skal vi kutte ned drastisk på medisinmengden, og begynne på vedlikeholdsdoseringen som i verste fall skal vare i 1,5 år...

Back
Topp