God morgen!
Her er alle sammen oppe. Jeg har det litt travelt, skal på trening etterhvert her, men må sminke meg først, og pakke dusjesaker. Treninga er nemlig ferdig 11.30, og kl 12 skal jeg være på jobb!
Det blir i travleste laget, men det får bare gå.
Jobber til kl 18, og må vel gå hjem siden sambo og ungene skal til svigers. De blir der til i morgen, for søstra til sambo og familien hennes kommer, og sambo skal visst være barnevakt til de ungene i natt. Så da blir jeg hjemme alene i natt. Skal kose meg foran tvn i kveld, med godis, også sovner jeg sikkert, hehe.
Ha en fin dag dere!
Her er alle sammen oppe. Jeg har det litt travelt, skal på trening etterhvert her, men må sminke meg først, og pakke dusjesaker. Treninga er nemlig ferdig 11.30, og kl 12 skal jeg være på jobb!
Det blir i travleste laget, men det får bare gå. Jobber til kl 18, og må vel gå hjem siden sambo og ungene skal til svigers. De blir der til i morgen, for søstra til sambo og familien hennes kommer, og sambo skal visst være barnevakt til de ungene i natt. Så da blir jeg hjemme alene i natt. Skal kose meg foran tvn i kveld, med godis, også sovner jeg sikkert, hehe.
Ha en fin dag dere!