Usj ikke noe kjekt vær vi våkna til nei[&o] Skal regne godt her i dag så jeg på nyhetene i går
Vel vel i dag blir det null trening for jeg er alene hjemme med kidsa, sambisen er nemlig på jobb. Så da passa det godt å dusje ungene...Vilde syns ingen ting om å dusje altså, så hun blir sur og grinete i dusjen..Heidi liker ikke å vaske håret så hun griner med en gang hun får vann i hodet..Hærlige unger jeg har altså[8D]
Til middag i dag blir det hjemmelaget pizza og det skal bli nam nam, litt uvant kost for meg da jeg er på diett med Jillian[:)] Hennes treningsprogram er kjempe bra og fra sist søndag til i går så har jeg gått ned 1 kg[:)] Men følger ikke matdietten hennes. kun treningen hennes pluss treningen på senteret her hvor jeg bor. Men har fått sansen for ryvita og det er nam nam med enten makrell i tomat eller brunost[:)]
Men i kveld skal jeg koze meg masse[:D][:D][:D] Svigerforeldrene skal komme her og passe ungene mens jeg og sambisen skal på konsert like i nærheten. Skal nemlig høre stavanger ensamblet..Ikke unge dem lengre nei[8D]
Har ikke vært ute siden sommeren 08 tror jeg[8|] Litt usikkert på den ja[X(]
Jeg skal snart trene shred, er på 10`ende og siste dagen på level 1.
Skikkelig innedag i dag. Hun eldste er hos mormor og mannen ute, så det er kun meg og lillegutt i dag. Lurer på om jeg skal bake noen kaker, mai er den store bursdagsmånden i denne familien. Så er det bare å ta kakene opp fra frysen og slippe å styre med det[:)]
I kveld skal jeg være bartender, hehe..kan bli moro[8D]
Stille og rolig helg i Looneyheimen for engangsskyld. Jeg har nettopp stått opp og dusjet, og nå skal frokosten inntas. N driver på rommet sitt med ett eller annet. Sol men litt kaldt men vi kler på oss og drar til mamma for å vaske begge bilene våre tenker jeg. Ellers blir det kanskje litt shopping og masse kos
Kanskje vi griller middagen i kveld, vi får se på været....
flink du er buffi!! morro når en ser endringer så raskt!
her blir det en rolig dag. pakkinga til syden er lagt på hylla
ser ikke ut til at det blir tur på oss...surt!![&o]
Men mannen kom hjem i går om sider, og godt er det!!
flink du er buffi!! morro når en ser endringer så raskt!
her blir det en rolig dag. pakkinga til syden er lagt på hylla
ser ikke ut til at det blir tur på oss...surt!![&o]
Men mannen kom hjem i går om sider, og godt er det!!
Flink du er buffi! [:)]
Kjedelig med sydenturen tutta... [&o]
Jeg har vært på step&pump! [:)] Mamma passa Tobias imens, siden Ida og sambo er på orienteringsløp sammen med svigers. De kommer vel hjem etterhvert her tenker jeg. Ute regner det svovelregn, og jeg skal igang med helgavasken... må bare slappe av litt først, siden Tobias sover [;)]
To stk nyvaskede biler, både utvendig og innvendig. Og mat handlet inn. Ellers gjør vi minst mulig i dag. Jo gubben lager hamburger til meg nå - åh så spennende altså[:D]
Jeg er på tur[:D] Skal til gokk og se på mannen som kjører billøp. Angrer siden været er så dritt, men jeg hadde allerede lovet lillemor det så da må jeg bare følge opp[:D]
Da har gutta boys kommet inn fra sykkeltur. N har nesten vokst fra tohjul sykkelen fra i fjor. Han har blitt så lang den siste tiden, og jeg skjønner hvorfor jeg kjøper nye og lengre bukser hele tiden. Nå er det straks sengetid på den lille prinsen.
Oppgaven er jeg kommet et hakk lengre på også, og det liker jeg[:)][:)][:)]
Når N sover skal jeg og gubben kose oss med gratinerte nachos og noe godt drikke. Jeg har litt migrene i øyeblikket og vurderer droppe rødvinen. I morgen er det trening igjen for både med og samboeren så da får N kose seg i barnepassen.
I dag har jeg kjøpt bursdagsgave til Hannahs 4 års dag. [:)] Nemmlig billetter til henne og meg til orginaloppsetningen av Mamma Mia musikalen i Spektrum i oktober. [:D]
Hun eeeeeeelsker filmen! Har sett den tusen ganger og kan nesten alle sangene. Så nå skal hun endelig få se det live. [:)] Det blir sikkert stort. Og heldigvis går den kl. 15.00 sånn at det blir et mer passelig tidspunkt for ei jente på 4 år.
Skjer fint lite å melde annet enn at vi skal på visning i morgen. Er et fint hus rett nedi veien her som er til salgs, og bare å flytte rett inn. Også med et bad jeg liker jeg er nemlig veldig fasinert over hvor mange hus som har nyoppussede bad som i mine øyne er helt for jævlige å se på. Grusomme farger osv....BLÆH.
Tror ikke jeg gidder sitte oppe i all evighet i kveld nei for på tv er det ikke spessiellt mye spennende.
Forresten sur på skolen igjen pga surr. Høgskolen i Oslo stiller meget sterkt i VM i surr, og det er slitsomt å forholde seg til....godt jeg straks er ferdig merker jeg. Men de får bare ordne opp for jeg har mitt på det tørre, og dette skal ikke gå utover min bachelor levering!!!