God morgen! [:)]
Her ble jeg vekt kl 5, da fikk ikke sambo sove mer, og når han ikke får sove, skal ingen sove! Makan til teit regel han har laga seg der, jeg er TRØTT og SUR! Fikk jo søren meg ikke sove mer etter han stod opp heller...
Stikker på trening kl 10, skal på Step&Pump. Kl 12 skal jeg på jobb, jobber til 18 i dag. Tenker det kan bli slitsomt når jeg er trøtt, men de på jobb vet jeg er sliten etter å ha vært så mye alene med ungene, Idas lungebetennelse og sånn, så de tar hensyn til det [:)]
Sambo har fått i oppgave å vaske klær, henge det opp og vaske huset i dag, og det tenker jeg han gjør siden han vekte meg så tidlig. Straffa si det! [8D] Han skal også få lov å komme på jobb og betale et par sko jeg skal ha som jobbesko, lei av slitne føtter og vond rygg nå, så nå blir det GODE (om enn ikke de vakreste...) sko! Kan jo kalle de en tidlig morsdagsgave? [:D]
I kveld blir jeg å finne i horisontalen på sofaen, gjerne med ei lita skål med M-sjokolade, og der blir jeg en liten stund før jeg tusler tidlig til sengs.
Ha en fin lørdag jenter! [:)]