Lørdagspraten 050211

Looney

Forumet er livet
VIP

Snuppa er lagt og det er rolig på babycall'en[:)] Mon tro om det varer... Første kvelden jeg ikke har lagt meg samtidig med henne. Men jeg skal veldig snart legge meg jeg også kjenner jeg. Men litt voksentid først.

I dag er snuppa 12 dager og tiden flyr avsted.

mårnings!

la oss tidlig i går, litt for tidlig for jeg fikk ikke sove.

svigers familien kommer i dag, bare å stålsette seg. er helt greit om de kommer på dagbesøk, var jeg som foreslo det, men nå er det snakk om overnatting og det er noe helt annet[X(][&:] huff, kjenner jeg er stressa allerede...

blir moro til barna også skal vi på litt shopping i dag. håper dagen går fort!!

ha en finfin lørdag[:)]

God morgen! [:)]

Her ble jeg vekt kl 5, da fikk ikke sambo sove mer, og når han ikke får sove, skal ingen sove! Makan til teit regel han har laga seg der, jeg er TRØTT og SUR! Fikk jo søren meg ikke sove mer etter han stod opp heller...
Stikker på trening kl 10, skal på Step&Pump. Kl 12 skal jeg på jobb, jobber til 18 i dag. Tenker det kan bli slitsomt når jeg er trøtt, men de på jobb vet jeg er sliten etter å ha vært så mye alene med ungene, Idas lungebetennelse og sånn, så de tar hensyn til det [:)]
Sambo har fått i oppgave å vaske klær, henge det opp og vaske huset i dag, og det tenker jeg han gjør siden han vekte meg så tidlig. Straffa si det! [8D] Han skal også få lov å komme på jobb og betale et par sko jeg skal ha som jobbesko, lei av slitne føtter og vond rygg nå, så nå blir det GODE (om enn ikke de vakreste...) sko! Kan jo kalle de en tidlig morsdagsgave? [:D]
I kveld blir jeg å finne i horisontalen på sofaen, gjerne med ei lita skål med M-sjokolade, og der blir jeg en liten stund før jeg tusler tidlig til sengs.

Ha en fin lørdag jenter! [:)]

Mornings!

Lykke til med besøket Marte. God jobbevakt Skrållan!

Mannen her i huset skal borre ned gjærdepåler i dag, men det er jo drittvær de lux så vet ikke hvor mye som blir gjort. Gleder meg til det gjærdet er på plass hvertfall, for det er maaange meter rett ned på andre siden. Lillemor skal i bursdagselskap klokken 12 og jeg lurer på om jeg skal lage taco i dag og invitere foreldrene mine og broren min og...

Gaaad, mannfolk altså!

Misteren her klarte selvfølgelig å forsove seg i dag. Det var banning og kjefting og han fløy rundt og var dritforbanna..
Jeg sa til han TRE ganger i går og to ganger i dag, pluss SMS i går at han måtte huske å tømme bilen før han dro, for der er alt av dresser, jakker og skiutstyr..

Jadda, glemte det han vett...
Så da ble det ingen skitur på oss i dag som vi hadde planer om..
Han mente at vi bare kan komme opp på jobben å hente det..
Neppe at jeg gidder å gå 5 minutt til bana, bane i 20 minutt, gå i 5 minutt, inn å hente nøkkel til bilen, ut i bilen, inn med nøkkel, gå til bana, ta bane hjem og gå hjem...
NEPPE!

Så da vet ikke jeg helt hva vi skal finne på..
Mulig at det blir en tur ned på gamlejobben for å se etter sko til kidsa og en tur på lekebutikken..

Jada kjente det murret litt i magen da jeg våknet halv ellev.. (mini er hos faren ja[;)]) og der var vi i gang...[:'(][:'(][:'(][:'(] Tre ganger har jeg vært på do nå og ikke ferdig kjenner jeg (Sorry for detaljene) Får bruke dagen il litt pensumlesing og holde meg i nærheten av toalettet ja[X(][X(]

Busy dag[:)] Sov lenge, spiste frokost, vasket huset sammen med gubben, gjorde oss alle mann klare til bursdag, shopping av gave til pappa på lørdagsfullt senter, vært i bursdag hos pappa, hjem for legging av trøtt fireåring og nå endelig en plass på sofaen. Trøtt, fryser og litt små sulten, men blid allikevel.

Samboeren klarte å sprekke et vindu i en sånn inngangsdør som går rundt og rundt på senteret med barnevogna i dag, og Nicholas ble helt sjokkert[X(] Snakker jo ikke om annet[:o] Det skjedde ved et uhell og litt med vilje[:D] Var ikke meningen at ruta skulle sprekke da, men det gjorde den. Herlig!!

Har brukt dagen på legevakta vi..
Marcus falt med hodet inn i et hjørne på bordet, så han måtte lime litt..

håper det går bra, wz!!!

Stakkars Marcus!!![&o][&o] Håper det går bra med han!![:)]

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: Delia

Back
Topp