Lørdagsprat

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Vi er oppe og ser på barnetv, frokost inntatt, sambo er på kurs og kommer hjem i morgen.

Vi har fått virus på bærbar nr 2 så nå sitter jeg inne på soverommet vårt på den stasjonære.

Planen i dag er å rydde ferdig soverommet, kanskje skifte på sengene (hvis jeg orker), kose meg med Marcus og gjøre klart te besøk i morra.

Hva er deres planer for denne dagen?

Her er vi nødt til å ta det litt som det kommer. Det kan virke som at farmora til mannen dør i løpet av dagen. Jeg vet ikke om mannen skal dit for å være sammen med henne og familien enda, men jeg regner med det så da blir jeg her med barna.

Så trist å høre, namba[:(] Gode tankeklemmer sendes din familie!

Her regner det - og jeg er superglad for å få litt mer velkjent vestlandsvær tilbake[:D] Amalie utbrøt da hun kikket ut i hagen idag "åååå, sjå...GRAS!"[:D] Første gang på lenge vi har skimtet gress under alt det hvite.

Har lite planer idag - det blir å vaske klær, rydde o.l. Her ser ikke ut[:o]

Hei hei!!

Jeg har nettopp stått opp jeg. Fått mensen og har skikkelige mensensmerter, noe jeg vanligvis ikke har. Kjempe vondt i magen og hodet[&o]

Mina er hos pappaen sin i helgen. Men fått mld om at hun har feber og er kjempe forkjøla[:(] Det er jo slike situasjoner man vil helst være med henne, selvom jeg vet at hun har det fint der også.-

Så er er det like planer for å si det sånn. Må en tur på butikken etterhvert.

hei hei

nå er vi godt i gang med dagen her i dag.. i går våknet malin relativt sent på kvelden med et hylskrik, og feber.. ikke noe høy feber, men feber.. og var helt utafor.. så vi hadde selskap av henne under slutten av gullrekka...[8D] ( i opptak)

i dag skulle vi egentlig ut å grille på en strand her.. men så ble min svigerinne syk,.. og jeg er ikke helt i toppslag selv.. sykt vondt i halsen.. også er de jo femmila, så da har vi på det i stedet, og har fått ryddet litt hjemme her i skap etc. Fikk nytt kjøleskap i går, så da fikk jeg litt lyst til å fikse resten av kjøkkenet.. [:)] så da begynte jeg prosjekt kjøkkenskap..

i går var jeg på siste ledd av utredningen min for adhd.. det var med flotte resultater for meg, for jeg fikk beskjd om at det er det som har plaget meg under svskap etc... så nå har jeg startet på medsiner og har allerede fått et mye bedre liv.. skulderene er nede et nivå.. hodet samarbeider, og jeg klarre å være alene med begge jentene på en gang[:)][:)]

åh, trillemor, det er jo strålende nyheter! Ikke at du har adhd, men at det faktisk ER noe, at du kan behandles for det, og kan få et normalt liv. Håper du bare ser lyse dager fremover nå (og søvnfylte netter)

Her er vi hjemme igjen etter en uventet Ålesundstur. G er og henter Johanna hos svigers, hun var der mens han var og hentet oss, August har fått seg litt mat og sitter i vippestolen sin og hoster og nyser og surkler. Ufattelig deilig å være hjemme igjen - i kveld blir det god mat og tv tenker jeg (og vi må jo få sett ferdig luftslottet som sprengtes)

Back
Topp