Lørdagsprat :)

DK82

Forelsket i forumet
Hei jenter!

hva gjør dere på i dag?

Her har det vært en herlig lørdag. Var ute å traff en veninne, vi shoppet masse scrapbooking ting til å begynne å lage babyalbum. Fant ingen fine album, men vi fant på nett og bestilte når vi kom hjem. (www.hobbyhimmelen.no/)

Så har jeg fått strikket litt på en bleiebukse, gått tur med hunden og nå lukter det deilig nybakt brød.

Hjemme alene som "alltid" (mannen er på 7ukers kurs med jobb, 2uker igjen). Men skal kose meg med wok, tv og strikking.

<3 <3 <3 lørdag! :)

Høres ut som en koselig dag :)

Her var mannen og jentungen avgårde og kjøpte morsdagsgave til meg på formiddagen, så e måtte åpne med en gang, ho er ikke veldig god til å holde på hemmligheter. Fikk rosa kubbelys og stearinlys <3 Og 3 røde roser <3

Så dro jeg å snuppa å fikk klippet henne, hun ville ikke ha langt hår lengre :( hadde hår langt ned på ryggen, nå er det rett opp under skuldrene.. Ble kjempe fin, og hun var såååå stolt.. så vasket jeg å snuppa bilen, og så tok vi en tur til mine foreldre mens mannen så på fotball..

Når vi kom hjem kanta jeg på sofaen, skikkelig gåen.. Nå har jeg å mannen sett på film, zookeeper, kjempe bra

Snart senga på meg, så skal mannen se en film til, og jeg skal nyte senga alene uten noen som vekker meg med snorking..

Begynte dagen med å såve til kl.12, mens mannen og arvingene bygde med lego og lagde god frokost. 
Så stakk mannen og eldstemann til mine besteforeldre for å bytte bremser på en bil. Jeg og yngstejenta lakket negler og spiste fruktsalat før vi gikk en tur ned til sentrum og kjøpte fluor og lørdagsgodteri. 
Jeg klarte ikke å gå hjem igjen så mannen måtte hente oss. Når vi kom hjem lagde vi pizza, spiste snop og så Pochahontas.
Nå er jeg ak kommet hjem fra utestedet jeg jobber på til vanlig. Jeg ble rastløs og måtte lufte meg litt så var innom og hilste på mine kjøre kollegaer. 
Nå spiser jeg snooop, mannen bader og jeg skal lese "gabriels hus" før leggetid.

I morgen skal vi til farmor og farfar å feire morsdag :)

Høres ut som dere også hadde heerlige lørdager :D

Sånne fridager får meg til å lengte til permisjonen! :)
(selv om jeg trives godt på jobb)

Blir et søndags svar ;-) Vi hadde en kose dag i går, med tur til byen med bybanen. Gutten vår har arvet pappa's tog/bane interesse så han var i ekstase ;-) Når vi kom hjem koste han seg med film mens vi begynte å rydde litt her hjemme :-)

Back
Topp