*Lørdagsprat*

Mamma Propell

Glad i forumet
Mårnings!

Huff, sitter å myser med øynene og super kaffe mens guttene ser på nrksuper. Hermann kom inn til meg engang i natt, og 0615 kom Jonah inn også. Sammbo reiste offshore i går, å da ble visst senga mi allemannseie av de resterende i huset. Så våknet i dag av 1 kosegutt i hver armkrok og en hund og enkatt som sov søtt i fotenden.

Hadde planer om å ta julekortbilder i dag, men det øser ned så da blir det vaskedag i stedet. Kjøkken, bad og stue, og støvsuge resten. Utpå dagen tar vi oss en tur til søstra mi om vi orker, må handle litt, å da er det greit å bytte stue litt i samme slengen.

I kveld skal jeg egentlig ut på fest. Meeeen, kjenner at det er liten sjangs jeg gidder. Ikke så lurt å begynne å vurdere det før man har våknet kanskje[:D][8|]

Ha en herlig herlig dag, jenter

heihei, lenge siden jeg har svart i en av disse pratetrådene[8D] her var det Timmy-Tid kl.0648, det er seriøst det første ungen sier når hun våkner og ingen andre barne-tv er godtatt[&o]

vi skal ta en tur og kjøpe vintersko idag(og en ny Timmy DVD[8D])

Ha en fin dag MP og håperd u kommer deg på fest[;)]

God morgen! [:)]

Her våkna vi halv 8, og jeg var jo i bhg i går, så jeg våkna med ett gjenklistra øye! [8|] Praktisk!!
Jeg skal på trening kl 10, Step&Pump B75. Kl 12 skal jeg på jobb, så må dusje på senteret. Ser ikke frem til det, har jo kvinneuka og greier... men må jo trene, så da får det bare gå.
Jobber til kl 18 i dag, og tenker å stikke en tur og kjøpe litt småtterier til noen julegaver mens jeg har pause. Har en 3-4 gaver som mangler bittelitt, feks onkelungene til sambo, tenker å kjøpe litt hårstrikker og sånn til jenta og noe guttegreier til gutten.
Når jeg kommer hjem i kveld blir det hjemmelaga pizzakos med ungene, før a mor skal slappe av foran Skal vi danse og bittelitt lørdagsgodis. Nei søren ta, nå huska jeg at jeg må bake farsdagskake også i kveld...

Ha en fin dag dere! [:)]

Mårn dere :)

Her var det morgen kl 06.50,helt greit i grunn. Andrine sov fra 01-07,herlig.

Idag blir det å dra på visning for nesteårs snøscootere(mannen er helfrelst) og etterpå er det åpen dag i idretshallen(turngruppa arrangere).

Ellers blir det bare kos med familien resten av helga. Må bake en kake til farsdagen imorgen,og pakke inn gaven til pappaen i huset.

God formiddag..

Her kom eldstemann inn i natt og var klar for å starte dagen i seks tida. Minsten kom etter klokka 07. Ble som vanlig tv-titting mens jeg fikk i de litt frokost. Bytta 2 ukoselig drittbleier på minsten på under en time. Tenkte ikke så nøye over det før han plutselig kasta opp en hel haug. Huff.. omgangs syka inntok oss til slutt (har gått lenge i barnehagen..). Fikk bada han og skifta kun for at han kort tid etter kasta opp igjen. Så nå er gulvet vaska med salmiak. Gutten bada igjen og lagt i seng. Stakkar han var sliten. Eldstemann skulle vært i bursdag, men han får stå over for han er vel sikkert smitta han og. Blir nok ikke poppis når han skjønner at han ikke kan gå[8|] 

så da blir det en inne dag for hele gjengen her. Vi får gjøre det beste ut av det. Kanskje bake eller noe sånt... ellers så blir det nok mye tv titting når man bare er inne[8|]

jaja.. forhåpentligvis blir det kortvarig [:)]
Håper dere andre får en strålende dag! Kos dere med hva enn dere finner på [:D]

Back
Topp