Lørdagsprat 18.sept

Her har vi vært oppe siden i 6-tida. Da vekte sambo alle sammen fordi han måtte på do. Unødvendig! [&:]
Jeg skal på jobb 12-18, og hadde i utgangspunktet tenkt å trene først. Men siden jeg er skikkelig sliten i kroppen fra før, pluss den tidlige morgenen, så tror jeg ikke at jeg gidder. Kanskje ta en liten økt her hjemme istedet. Får bare en halvtime å dusje på og komme meg på jobb også nemlig. Greit å spare mest mulig energi til jobben, kommer til å være travelt der i dag.
I kveld skal jeg være sofaslakt, med godis og Skal vi danse [:)]

Tobias har forresten avslørt meg. Han går rundt og sier "mamma er en raring!" [8D][:D]

Ha en fin dag dere! [:)]

Sitter å venter på søsters som skal være barnevakt i dag. Hun er så grei altså!
Blir jobbings frem til kl 18, skulle egentlig vært der kl 9 men det lot seg ikke gjøre med tanke på barnevakt i dag.
I kveld skal vi kose oss og feire den nye jobben, hehe!

Kipt vær her i dag, masse vind og noen akkutte regnbygner...og da detter det ned[:'(]

I dag skal Heidi og Vilde for første gang på overnatting hos farmor og jeg tja er kjempenervøs,,Vilde har ikke sovet borte enda.

I kveld er kvelden[:D] Jeg skal på bytur med en gjeng i fra BV, Noen fra generell, ei fra juni forumet og 3 herfra[:D][:D] Gleder meg masse til det da...Så da får jeg noe annet å tenke på..

Sambisen skal være sjåfør i kveld så vis Vilde ikke vil sove der inne så kan han hente henne

Snakkis

Nettopp levert propellen i bursdag til vennene fra bhg. Siste timen før avreise var han helt vill fordi han gledet seg, så jeg var helt utslitt når han ble levert. Han hadde ie tid til å si hadet engang, og bare forsvant inn i huset dems. Så da dro jeg hjem jeg. Tror han synes dette er utrolig moro[:D]

Vi henter han kl to, og drar rett til venneparet vårt som bor en time unna her. Datteren i huset fylte fire for litt siden, men det var en helg N var hos pappaen så han fik ike kommet dessverre. Vi blir vel der utover kvelden tenker jeg. N får bare legge seg der eventuellt dersom han blir trøtt.

I morgen MÅ jeg trene styrketime, også skal N i neste bursdag til en i barnehagen. Men det er midt i min treningstime så da får samboeren levere han.

Lillemor har sunget konsert i dag og. Ute på torget, det var vått og kaldt. Nå venter vi på venninnen hennes som skal komme på besøk... så sånn går no dagan...

Helt rolig her hjemme...Helt uvant..Begge jentene har reist inn til farmoren sin...Det er Vilde sin første overnatting der....

Håper alt går bra[:)]

Og jeg skal ut i kveld, godt sambisen kjører i tilfelle noe skjer i kveld med snuppa

Kos deg i kveld buffi! [:D]

Håper det er kvaliteten de mener suki, og ikke det at de ser noe som absolutt ikke burde være der...

Jeg er meget sliten. Vært helt sinnsykt på jobb i dag, vært stappfullt i butikken helt til et par minutter før stengetid. Tok meg ikke tid til skikkelig matpause engang! Fikk masse skryt av sjefen i dag, hun såg at jeg koser meg sånn når det er travelt, og det er jo koselig å høre. Jeg hadde opplæring av ei ny ei på oppgjøret også, så det var jo greit.
Nå kjenner jeg det er godt å være hjemme! [:)][:)] Ryggen er sliten siden jeg ikke trente i morrest, blæh...

Fancy suki! [:D]

Jeg og sambo har sett Remember me ( http://www.imdb.com/title/tt1403981/ ) Wow, den filmen grep meg altså. Romantisk drama, og slutten overraska meg!

Hjemme og en utslitt N sover med strømpebuksen på i sengen sin, og nå skal jeg straks køye. Trening i morgen tidlig, og jeg er trøttesten.

Å jeg har hatt en kongekveld[:D][:D][:D][:D] kost meg masse med mammaokt, stines86,kikki82 og en annen gjeng fra generell

Og jeg er ikke helt edru nei[8D]

Så tror jeg snart tar kvellen,,,må bare spise noe salt og drikke massssssssssssssssse vann hehe

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: Skrållan

Fancy suki! [:D]

Jeg og sambo har sett Remember me ( http://www.imdb.com/title/tt1403981/ ) Wow, den filmen grep meg altså. Romantisk drama, og slutten overraska meg!

Med robert pattinson ikke sant? Den så jeg for en stund siden. Veldig overaskende slutt ja. Begynte å se den med samboern, men han forsvant mitt under filmen. Ikke hans type film tydeligvis.

Ja, Robert Pattinson er med. Sambo sa på forhånd at han kanskje ikke gadd å se hele, men han ble da sittende, og etterpå sa han at filmen var da grei den! Og han ble også overraska da han innså hvordan slutten ville bli.

Back
Topp