Tilnærmet perfekt natt i natt, i hvert fall fra juniors side! [:D]
La gullet ca. 20 i går, han våknet etter maks 15 minutter av vondt i magen. Holdt på med legging til 22.30 - han sovnet stadig vekk, men våknet etter et par minutter fordi han hadde vondt i magen.
Ikke så mye hylskriking, men mye gråt og kaving i mammas fang. [&o]
Men fant ut at når han bare er trøtt og ikke har vondt, så kan jeg faktisk få ham til å sovne bare ved å ha en hånd på hodet og en på ryggen, og snakke rolig til ham! [:)]
Søvnen "tok" som sagt endelig rundt halv elleve, da bestilte jeg og mannen pizza. Junior våknet en gang før pizzaen kom, men etter det sov han godt. [:)]
Så - under over alle undere - hadde han nok en sooooove natt.
Jeg våknet litt over 5 med betongpupper, men junior sov søtt. Snublet opp trappa i halvsvime og pumpet et Avent-beger - mest fra godpuppen, og så en liten attåt-skvett fra den andre puppen som ikke var så sprengfull.
Gabriel våknet vel i 6.30-tiden først, så da la jeg ham til brystet jeg hadde pumpet - det blir aldri helt tomt med pumpe, så tenkte "vi begynner her".
Men han sovnet jo tvert før han hadde gjort seg ferdig, og sov til ca. 9.30! [:)][:D]
Problemet var jo at da hadde mor våknet 8.30 med betongpupp på ANDRE siden, og klarte ikke å sovne ordentlig igjen - jeg reagerte på hvert klynk og kny, satt klar med puppen ute og tenkte "nå våkner han" - men det gjorde han ikke. [8D]
Jeg la meg ca. 00.30 eller no' i går, så en relativt grei natt, men hadde jeg VISST hvor lenge han skulle sove kunne jeg planlagt litt bedre! [;)]
Tror ikke han har sovet så langt ut på dagen før noensinne! [:)]
Er også tydelig at puppene mine ikke er innstilt på lange søvnperioder hos junior - når vi var hos foreldrene mine sov han så urolig og spiste så lite av gangen gr. kolikken at han fikk mat ofte, og produksjonen er nok veldig innstilt på mye nattmating... [8|]
Ellers er det pissregn her, grått og kjipt. Dessverre må vi nok i matbutikken i dag, ellers blir det hjemmekos for alle penga! [8D]