Lørdagspjatt:)

Frk.Careface

Glad i forumet
Hva er planene til oktobermammaene?

Jeg skal bare cupcakes til en barnedåp i morgen. Jeg og sambo skal være fadder for datteren til et vennepar, er for sønnen deres også. Så kjekt å bidra litt:)

Ser ut som det blir fint vær her i dag så litt kjipt for lillemor sin del å være inne. Håper vi får til en tur ut også:))

Så koselig :0) Kjekt å få litt hjelp når man skal organisere dåp, så det setter de nok pris på :)

Vi skal kose oss hjemme med lunsj på terrassen, også skal vi på årets første utegrilling hos et vennepar i ettermiddag :0) Det blir deilig ;)
Nydelig vær her i dag også.

E inne i fina vèret me ei sjuke snuppa...  Men ska nok klara lura oss ut litt itte kvilen hennas. For då har solå varmt opp godt ute på terrassen!

Ellers bler d husarbeid og trøsting

Skal være med ungene i bursdag i 3(!)timer i et lekeland... Litt kjedelig i dette fine været, men satser på å kjøre rett til svigers etterpå og slikke litt sol på verandaen
;-)

her ear det ingenting som minner om finvær.. men bare sludd og trasig vær. I dag har vi vært å kjøpt dåpsgave til en liten jente som skal døpes etter påska...  og nå skal vi kose oss inne resten av dagen. Har satt en rundstk deig og vi har leid flere filmer. Åsså blir det biff i kveld :)

Jeg har også vært ute og kjøpt dåpsgave i dag, skal i dåp i morgen :)
Ellers har vi vært ute i det flotte vårværet, spist softis og lekt på lekeplassen :)

Her har det gått i skoging av tomta vår;-) Kjekt å få se hvor stor tomta egentlig er! 

Her har vi for det meste holdt oss inne, pga mini med litt feber, men ellers i god form da, og meg som ikke er i fullt så god form.. Men var en tur på butikken.. og titta på en bilstol som kan stå i sambo sin bil.. Ellers en rolig dag.. synd å være i inne i fineværet, men orka ikke ut..

Vi har vært i selskap i dag :) 
Fikk også vite at ei venninne også skal ha en liten en og har termin i starten av oktober <3 kjempekos!!! Det er så morro med slike tilfeldigheter... 

I morgen vet jeg ikke helt hva vi skal! Om vi bare skal slappe av hjemme eller finne på noe.. Hvis vi finner på noe blir det enten å dra å bade, eller hoppeloppeland :) 

Her har hele dagen gått bort til "planlegging" for å komme seg i 80 års lag (les:kakebaking og pynte seg:P), kjøring og fest. Vel, vi er hjemme alt, så vi går glipp av selve festen, men det passet oss veldig bra! Hadde med minsten så kunne skylde litt på han,men jeg er usikker på hvem som var mest sliten når vi kjørte for 2 timer siden  Greit å rømme lokalet når 80 gamlinger skal danse vals til trekkspillmusikk Nå skal jeg gni bort litt sminke og krype til køys... 

Back
Topp