Lørdagsopprop

Blir nok ikke fødsel her med det samme, heller... Har mange maserier, så håper de gjør noe godt for seg! ;) Har termin 10. September. Men er veldig klar for at snuppa kommer før den tid! ;)
 
Fortsatt lite forandring her, har mye kynnere, men det har jeg hatt hele veien. Mulig jeg kjenner litt mer av "mensenmurring", men ikke mye. Termin 21. Sept.
 
Ingen fødsel igang her heller. Termin 19. Har siste uker hatt mye vonde kynnere, men ikke noen skikkelige rier. Magen sank ned denne uken, så det er jo fint, men tipper det i allefall går 2 uker til før det blir noen baby i hus her. Redde opp vuggen på soverommet vårt i dag, da. Den er koselig å se på mens vi venter :)
 
Lite fødsels-ting her heller. Begynner å føle at jeg skal ha disse smertene og denne kroppen for alltid...

Termin 13.9

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ingen tegn her heller :( har termin 15sep.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Lite action her også... En del nedpress og sterke kynnere, men er nok ikke noe annet en tull enda. Har noen uker igjen da, termin 26.09.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ingenting her heller... :) Termin 17 sept... :)
 
Igjen tegn til fødsel, bare vonde kynnere og stikking som har vart leeeenge :p
 
Er her eg og. Blir vel ingen fødsel helt enda nei
 
Masse modningsrier og nedpress fra en annen verden! Så håper at det skal skje noe snart! Ser ikke helt for meg at jeg skal gå sånn her i 10 dager til :( kroppen blir jo totalt utslitt...
Termin 5 september..
 
Back
Topp