Lørdagsnatta på St.Olavs Hospital

LilleNos

Forelsket i forumet
Ble en litt mer actionfylt lørdagskveld enn vi hadde bestilt..

På lørdagsmorningen var jeg på jobb og fikk litt krampe nederst til høyre i magen, gikk over etter fem minutter. Senere på kvelden satt vi og spiste lasagne og plutselig fikk jeg så vondt i magen at jeg seriøst trodde jeg skulle stryke med! Måtte holde meg oppe i sofaen og gråt og tuta som bare det, så samboern ringte 113. Kom rett inn til lege som undersøkte meg og tok masse prøver.

Så sa de jeg måtte legges inn fordi jeg hadde altfor lavt blodtrykk, og så fikk jeg væske gjennom veneflon i hånda. Vi var skikkelig redde for om alt var bra med babyen, men kjente det var magevondt og ikke "livmorvondt". Det var vanskelig å puste for var så intense smerter! Etter enda flere prøver ble vi sendt på ultralyd for å sjekke de indre organene mine. Legen trodde det hadde vært et gallesteinsanfall? Hehe javel. Steinen hadde passert og etterhvert følte jeg meg litt bedre, bare øm og fjern.

Men det beste av alt, vi fikk se babyen som var blitt mye større! Lå der og sparka og herja og var helt nydelig! [:D] legen var ikke noe ekspert på å ta ul av fostre men han undersøkte litt for moro skyld. Så hjertet slo og prøvde å se mellom beina på den men han kunne ikke se så godt. Han så hvertfall ikke noen tissefant, så mest sannsynlig er det ei jente! [:)]

Ouff, teite lørdagskvelden! Er skikkelig redd for å få sånn igjen, gjorde så innihelvetes vondt i flere timer! Men fikk hvertfall se babyen igjen!! [:D] <3

har hørt at gallesteinsanfall er vondere enn å føde, så jeg tipper det var fælt da det stod på!! Håper at du føler deg mye bedre i dag[:D]

Hehe ja nå har jeg aldri født før da, men var ikke behagelig hvertfall!! [:)]

Takk for det, føler meg MYE bedre nå! [:D] Var så godt å se at babyen hadde vokst og lå og turna inni der <3

*sniker litt*
Gallesteinsanfall kan vere utløst av fettrike måltid.. Lite tips for å unngå å få det flere ganger [;)]
Bra at alt sto bra til med den lille.. [:)]

*sniker meg ut igjen*

ORIGINAL: fruit

*sniker litt*
Gallesteinsanfall kan vere utløst av fettrike måltid.. Lite tips for å unngå å få det flere ganger [;)]
Bra at alt sto bra til med den lille.. [:)]

*sniker meg ut igjen*

Okay [:)] Kanskje derfor det kom mens jeg satt og spiste! Legen sa det ofte hang sammen med graviditet. Jeg tror ikke jeg spiser så fettrikt til vanlig, men skal sløyfe Mcdonalds hvis jeg skulle få lyst på det i nærmeste fremtid! [;)] Hehe!

Uff ! Godt å høre at alt er bra med deg og baby "

huff... kan ikke si jeg misunner deg det nei... har selv hatt nyrestein annfall 4 ganger og det begynte når jeg gikk gravid sist.... er det mest jævlige jeg har vært med på......[&o][:'(]

ORIGINAL: EogR

Det hørtes fryktelig vondt ut!! Godt at det gikk over og godt for deg at du fikk se at alt stod bra til med den lille!! Ønsker deg fortsatt god bedring og krysser fingrene for at det ikke skjer igjen! [;)]

Kjipt d da! Men bra at d ikke va noe med babyen og ille fint at du fikk en liten ekstra titt på den, kom jo noe bra utav magesmertene å da jo[:)][:)]

Hørtes fælt ut.... Godt alt gikk bra og at det ikke var noe med babyen!

ORIGINAL: Linn2010

Uff da! [&:] MEN godt alt var bra med lille babisen inni der[:)] God bedring[;)]

ORIGINAL: EogR

Det hørtes fryktelig vondt ut!! Godt at det gikk over og godt for deg at du fikk se at alt stod bra til med den lille!! Ønsker deg fortsatt god bedring og krysser fingrene for at det ikke skjer igjen! [;)]

ORIGINAL: Marin*AronSinMamma*

huff... kan ikke si jeg misunner deg det nei... har selv hatt nyrestein annfall 4 ganger og det begynte når jeg gikk gravid sist.... er det mest jævlige jeg har vært med på......[&o][:'(]

DJEESES! Så mange ganger! Da hadde jeg garantert daua!! [&:]

Men tusen takk alle sammen!! [:D] Dere er nå så søte! [:)]

ORIGINAL: *AhjerterK*

har hørt at gallesteinsanfall er vondere enn å føde, så jeg tipper det var fælt da det stod på!! Håper at du føler deg mye bedre i dag[:D]

Uff, så kjedelig of vondt[&:]

Godt du er bedre nå, sikkert lurt å ta det med ro noen dager..?

.. Og tross alt koselig at du fikk sett den lille turneren deres[:)]

Back
Topp