Lørdagsmorgen

lenemor

Forumet er livet
Og vi er oppe og ikke gråter. Det var litt gråting på August i går kveld, jeg tror det var fordi han var tett i nesa, men han har sovet i hele natt og våknet ikke før ti på halv åtte i morges [:)]

Nå sitter Johanna og ser pippi på barne-tv, August er og henter bøker så vi kan lese... og så trenger han en ny bleie igjen - den andre bæsjebleia hittil... jeg gleder meg til vi er bleiefri [8D]

I dag aner jeg ikke hva vi skal - kanskje finne på noe med ei venninne, kanskje ut og rydde i huset, vi får se. Hva skal dere da?

God morgen!!

Mina var våken i natt ved 4 tiden og klagde over vondt i hodet[&:] Synes jeg er litt ekkelt, men hun roet seg i senga mi. Sov til 0830[:)] Ikke verst det da!!

Nå sitter Mina og spiser frokost + ser på Sauen Shaun. Jeg oppdaterer meg litt her og venter på at rundstykkene skal bli ferdide[;)]

Idag skal vi handle litt og teste ut skøytebanen her borte. Mina fikk skøyter til jul og har prøvd litt i bhg. Litt knall og fall, men synes aboslutt det går fremover[:D][:D]

I morgen skal vi på Disney on Ice[:)]

Fikk sove litt lengre i dag, mannen tok første skiftet [:)] Ungene er sutrete i dag, kjenner jeg blir litt irritert[:)] Vi skal forhåpentligvis på butikken og biblioteket etterpå, om de ikke slår seg helt vrange.. Så skal jeg på ettermiddagsvakt i dag, finnes ikke motivert nei... Men det går jo greit når jeg bare får dratt dit, er mer det som er problemet[8D]

Ja, det var planene for dagen min[:)]

Jeg og skal på ettermiddag i dag, så da blir liksom helga litt amputert.. Gidder ikke gjøre så mye før seinvakt på lørdag.. [8D] Mor fikk nå dratt seg litt ekstra da ungene satt og så på barne tv på rommet mitt.. Hehe.. Utrolig greit!
Så.. Så skulle vi lage frokost.. De villa ha cheerios.. Det var greit.. Spurte om ikke de ville ha stekt egg og pølse i stedet, men NEI det ville de ikke ha.. Okei.. Lagde til meg selv.. Så når jeg var ferdig ville Sindre ha pølse og egg.. [8|] Okei.. "Maren skal du også ha?" Neeei hun ville ikke ha.. Okei.. Lagde til Sindre.. SÅ! Når jeg var ferdig til han og.. Gjett hve som da ville ha? Jo Maren.. [:D] Hahahahaha.. Jeeez.. Sååå min frokost i dag var kaldt stekt egg og kalde stekte pølser.. [8D] Får lage meg noe å ha med på jobb seinere og..
Skal jobbe i ett nesten så for skal på tidlig i morgen og, så da er det liksom bare hjem å snu.. [8D]

ORIGINAL: Almyrida81

Jeg og skal på ettermiddag i dag, så da blir liksom helga litt amputert.. Gidder ikke gjøre så mye før seinvakt på lørdag.. [8D] Mor fikk nå dratt seg litt ekstra da ungene satt og så på barne tv på rommet mitt.. Hehe.. Utrolig greit!
Så.. Så skulle vi lage frokost.. De villa ha cheerios.. Det var greit.. Spurte om ikke de ville ha stekt egg og pølse i stedet, men NEI det ville de ikke ha.. Okei.. Lagde til meg selv.. Så når jeg var ferdig ville Sindre ha pølse og egg.. [8|] Okei.. "Maren skal du også ha?" Neeei hun ville ikke ha.. Okei.. Lagde til Sindre.. SÅ! Når jeg var ferdig til han og.. Gjett hve som da ville ha? Jo Maren.. [:D] Hahahahaha.. Jeeez.. Sååå min frokost i dag var kaldt stekt egg og kalde stekte pølser.. [8D] Får lage meg noe å ha med på jobb seinere og..
Skal jobbe i ett nesten så for skal på tidlig i morgen og, så da er det liksom bare hjem å snu.. [8D]

Kjenner meg veldig igjen med maten[8D] Spør om pålegg til Mina og hun sier det hun vil ha. Men når jeg kommer med min mat, så vil hun ha samme pålegg som meg[&:] Bestem deg[:-]

Våknet i morges av at Solveig kom ropende inn på rommet. Hun måtte på do og selvsagt informere om dette. Det vi ikke visste om var at det lå en gutt i mellom oss! Da har vi sovet godt! For han har sneket seg i senga uten at vi visste det!

Vi har vert i butikken og handlet frukt og lørdagsgodt! Sjokoladen ble spist opp da vi kom hjem igjen! Solveig er den flinke hjelper og har hjulpet meg med å ta av dynetrekket på senga vår. Så ble det selvsagt tøysing i senga vår etterpå! herlig!

Når Aslak våkner skal vi ta en tur til svigers og spise!

uk,.fbniUTyu5  
- en hilsen fra Solveig![:D]

Back
Topp