lørdagsmorgen

Tjukkaaa

Forumet er livet
og ingen klar agenda her i gården. Litt kalt ute så om vi går ut så blir det for en halvtime maks[8|] så vet ikke om jeg orker å kle på oss for så kort tur... har ingenting jeg skal i byen så da vet jeg egentlig ikke hva vi skal ta oss til... kanskje banke på hos naboene og invitere oss til kaffi?[:D] skulle gjerne orket å bake men Alis er inni en sånn "ikke gjør som mamma sier" periode så jeg ser ikke at det ville blitt positivt for hverken av oss to[8D].

hva skal dere?

Morn tjukka! [:)]

Har nettopp stått opp, men har vært våken i 3 timer......[:D][;)][&:]

I dag har vi ingen planer i grunn...... Håper mannen får montert spottene i taket og kanskje lagt gulvet?[8D]

ORIGINAL: Vand

Morn tjukka! [:)]

Har nettopp stått opp, men har vært våken i 3 timer......[:D][;)][&:]

I dag har vi ingen planer i grunn...... Håper mannen får montert spottene i taket og kanskje lagt gulvet?[8D]

det hadde vært digg![:D] da må jeg og få se bilde[:D].

En ting: er det noen ganger stille på Emmeli sin front for tiden? Lurer på om det er flere enn mitt barn som snakker BESTANDIG! HELE dagen!

*mor til barn med munndiare kaller* [&:] Blir litt tåkete i hue og tørr i halsen etter en helg med konstant snakking, for hu kan ikke snakke alene - mor MÅ svare [&:][8D]

JO jeg er litt redd for å miste melk, igjen... huff, hehe.. SÅ tror jeg skal tørre å ta med meg søskenvogna full av barn ned til byen en tur.. Bare så jæææskla tungt å dytte i denna snøen [&:] Og oslo city som er veldig enkelt å komme til frister IKKE for å si det sånn, en lørdag.. nei huff.... hmm... NÅ sover bille og jeg og emma ser på Shrek [:D]

God morgen, eller dag..

Vet ikke hva vi skal ta oss til vi heller. Tenk om vi bodde nærmere hverandre alle sammen...[&o]

Mannen er en tur til byn og henter en stol. Så vi er ale i a.5 timer før han er hjemme igjen. nå ser vi litt Playhouse, skal øyeblikk finne på noe, men vet ikke helt hva enda..[&:]

I morgen ettermiddag bærer det avgårde til Bergen og vi blir borte i 4-5 dager, så skal ihvertfall være hjemme for Anna sin del.[;)] Hun elsker å være hjemme..[8D]

Mi snakker, men ikke konstant. Om hun kjeder seg eller er alene så synger hun heller.[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

God morgen, eller dag..

Vet ikke hva vi skal ta oss til vi heller. Tenk om vi bodde nærmere hverandre alle sammen...[&o]

Mannen er en tur til byn og henter en stol. Så vi er ale i a.5 timer før han er hjemme igjen. nå ser vi litt Playhouse, skal øyeblikk finne på noe, men vet ikke helt hva enda..[&:]

I morgen ettermiddag bærer det avgårde til Bergen og vi blir borte i 4-5 dager, så skal ihvertfall være hjemme for Anna sin del.[;)] Hun elsker å være hjemme..[8D]

Mi snakker, men ikke konstant. Om hun kjeder seg eller er alene så synger hun heller.[;)]

Skulle så absolutt byttet snakkingen ut med sang iblandt!! sånn at jeg ikke må svare hele tiden sånn som kathmor sier hihi[8D] Søt hun er da! Ja det hadde vært konge med flere litt nærmere - er jo alltids noen som kjeder seg samtidig som man selv[:)].

Håper på en god bergentur for dere[:)][:)][:)]

God morgen![:)]

Her står brødet i ovnen og skal snart sette på eggene. Er så deilig å ha en liten gutt som sover til 9.30-10!!!![:D]

Her var mannen ute i går, så vi får se hvilken form han er i når han står opp. Og jeg kan ikke akkurat påstå at jeg er full av energi for tiden[:'(] Vi skal ihvertfall ut og handle oss masse god mat som vi kan kose oss med i helga[;)]

Ha en flott lørdag alle sammen!!!!

go dag! vi har kjørt K på golvleggingsdugnad med søstern min [:)]

Vi skal slappe av hjemme så tar vi en tur på lekeland. Stor suksess sist vi var. Det er to uker siden sist. Da var det ett halvår siden sist.

så må vi vell hente pappa'n igjen før vi drar hjem og tar lørdagskveld.

Munndiarè både på mor, lillesøster og storesøster

Mornings! Eller det nærmer seg vel snart ettermiddag da men...

Her har jeg to små med konstant munndiarè, så vet hvordan det er.....[:D]

Tuva er ikke helt i form i dag heller, feber og vond hals, så hun ligger på sofaen. Det er ikke ofte når det gjelder henne..... Nora er frisk da. Jeg begynner å bli bedre, men er fortsatt sykt slapp og har ingen matlyst. Satt en time her og funderte på hva jeg hadde lyst på til middag i dag....kom ikke på noen ting....og jeg er egentlig veldig glad i mat altså! Må prøve å komme meg en liten tur til byen i ettermiddag for å kjøpe ballettdrakt til Tuva....tør ikke overlate det til mannen....[8D]

Mannen var litt romantisk i dag faktisk, hehe, på sin egen måte. De som har meg på facebook kan se hva han la på siden min, syns det var litt søtt [:)] (man må se på hele teksten)

God dag her ifra også!!

Jeg skriver under på barn med munndiaré!! Munnen går i ett sett, og hun må alltid ha et svar [8D]

Vi har tidlig oppe idag, og ute av døren kl.10. Har vært på Lagunen i noen timer, egentlig for å kjøpe leke kjøkken som M skulle få til jul, men da var de utsolgt over alt. Men så hadde det selvfølgelig ikke kommer inn igjen enda, så må vente enda to uker [>:][8D]
M hadde seg en bye når hun absolutt skulle inn i barneparken, jeg var litt skeptisk på å levere henne der aleine, siden nevøen til venninnen min ikke hadde lyst. Så hun skrek og slo og sparket av seg skoene ørten ganger. Og jeg sa NEINEINEI!!! [8D]

Kom hjem for litt siden, M ligger å sover og jeg har nettopp smurt meg inn med selvbruning. Skal på vinkveld til kusinen og sambo seinere. M skal være med, så det blir bare 2-3 glass vin på meg. Heldigvis har de 2 unger selv, så bli nok ikke så mye mer på dem [8D][:)]

Ha en fortsatt fin lørdag jenter. [:D]

vert på loppis i dag, men jeg måtte rett å slett hjem å legge meg... har eit enooormt nedpress... skjønner null, en del kynnere... kvalm... løs i magen... fysj, føler meg ikke bra... kjenner ut som om bekken beinet nede i høna skal knekke i to... fyyysj...

marcus er hos mor å far... og mannen er å dykker... jaja... vi skal lage oss biff i kveld... gleder meg til kosekveld med mannen min...

ellers, så sitter jeg bare her... har tusen ting å gjøre egentlig... [&o]

ORIGINAL: tingeling1

Mornings! Eller det nærmer seg vel snart ettermiddag da men...

Her har jeg to små med konstant munndiarè, så vet hvordan det er.....[:D]

Tuva er ikke helt i form i dag heller, feber og vond hals, så hun ligger på sofaen. Det er ikke ofte når det gjelder henne..... Nora er frisk da. Jeg begynner å bli bedre, men er fortsatt sykt slapp og har ingen matlyst. Satt en time her og funderte på hva jeg hadde lyst på til middag i dag....kom ikke på noen ting....og jeg er egentlig veldig glad i mat altså! Må prøve å komme meg en liten tur til byen i ettermiddag for å kjøpe ballettdrakt til Tuva....tør ikke overlate det til mannen....[8D]

Mannen var litt romantisk i dag faktisk, hehe, på sin egen måte. De som har meg på facebook kan se hva han la på siden min, syns det var litt søtt [:)] (man må se på hele teksten)

Nåh søtingen[:D][:D] skulle ønske minn man gjorde sånt iblandt[8D]. Men jeg har nok for lengst gitt opp det håpet altså[8D].

Håper dere to blir friske snart [:)][:)]

Back
Topp