Lørdagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
I morges var bleien nok en gang helt tørr, nesten så hun skal få begynne å ligge uten bleie om natten nå[;)]

Det har snødd MENGDER i gårkveld og i natt, så i dag blir vel hovedoppgaven å få flyttet den *drømmer om å bo i spania*

Så skal vi kaste masse fra gangen, takplater - veggplater - gulv skal RETT på søppeltippen! [&:][:D]

Og i kveld skal jeg ut sammen med arbeidskollegaer! [:D] Jeg som sverget den 19.desember at jeg ALDRI skulle røre alkohol igjen............ Så lenge varte det[&:][8D][8D][8D][8D]

Hva har dere til planer i dag? Ønsker dere alle en super dag! [:D]

Mornings[:)]. Vi har ingen konkrete planer men dagen vil inneholde aketur, en tur til senteret, montering av gardiner hvis ungen gir meg lov og matlaging[:D]

God morgen[:)]

Det har snødd vanvittig her i noen dager og nå er det på`n igjen, det laver ned her[;)]

Planen i dag; Nora og mannen har noen ærender de skal ut på etterpå og da skal jeg slappe av. Blir ellers en rolig dag, må få vaska litt her og ut en tur med akebrettet[:)]

God morgen!

Her er sambo på jobb så jeg og mini koser oss hjemme. Det snør mengder ute her og... Håper det gir seg utover dagen. Ingen store planer i dag. Bare kose oss hjemme tror jeg [:D]

Ha en super dag alle sammen!

God morgen!!

Her laver snøen også ned!! Koselig! Mannen og storesnuppa står og steker egg på kjkkenet. Snart frokost. Sov til 10.10 i dag vi...[8D]

Planer: Mannen og snuppa skal på hytta på fjellet g kose seg, jeg og lillesnuppa skal en tur på butikken, så på besøk til mamma. Hun ville lage middag siden hun reiser til Mexico i morgen![:D]

God morgen!

Her fikk jeg sove lenge (noe jeg gjør stort sett hver fridag [8D] mannen jobber offshore og kan ofte sove lenge i ukedagene)

Nå er frokosten komt i magen og eldstemann har fått besøk av en nabogutt. Lillebror fikk til nøøøød være med de på rommet og leke så foreløpig er det eneste jeg hører litt lekeprating bak en lukket soveromsdør *deilig*.

Eldstemann skal i bursdag senerer i dag, mannen skal skru litt bil, men ellers blir det en rolig og hærlig lørdag etter en hektisk uke [:)]

God lørdag alle sammen [:)]

Rydde vekk jula!!!!! Og knuse pepperkakehus:)

Ellers kose meg med unga og være fornuftig... tror jeg... Mest kos blir det, regner jeg med[:D]

Hei hei!

Masse snø ute gitt!! Men vi har vært ute, og snuppa har fått tatt sin første skitur, i "øs pøs snøvær". Gikk veldig bra synes jeg. Sto også mellom bena på faren ned en liten bakke. Vi aket litt med det samme vi var ute, så det var et stykk sliten og rødkinna jente som ble lagt for ikke lenge siden for duppen [:)][:)] Tror ho hadde det gøy!!

Lillebror sov i vogna ute, så nå er han våken og leker inne, og planen for helga er å få det mest mulig ryddig her mellom familieliv og rutiner, etter alt som har hopet seg opp mens vi var syke. Men altså, nå er vi FRISKE alle mann [:D][:D](lillebror hangler litt, men er blid som ei sol for det om:))

Ha en fin lørdag alleihopa!![:D][:D]

God morgen!!

Idag har jeg fått sove så lenge jeg vil, og våknet ikke før 12.30! Kjempe deilig! Hadde "frisørsalong" hjemme igår, farget håret til tre venninner og klippet en. Var ikke i seng før halv 4 i natt, satt og så på jordmødrene med hun ene gravide venninnen min [:)] Så endelig har jeg fått sove i over 8 timer, det er leeenge siden det [8D]

Det har snødd noe helt enormt her i natt, og det snør fortsatt! Glad jeg IKKE har bil [8D]
Skal snart på butikken og handle litt, så skal jeg rydde her hjemme.
Ikveld skal jeg ut på byn [:D]

Ha en strålende dag dere!

så er det dagen før dagen for oss... dåp i morgen..

Ostekaka står i kjøleskapet og marsipankaka er hentet.. Nå er det siesta her i huset. Ådne, Heine og K sover. Jeg og svigers ser på ski..
Skal spise middag en plass senere i dag... vet ikke helt hvor..

Back
Topp