Lørdagsmiddag?

Cameleon

Gift med forumet
Hva skal dere ha til middag idag jenter?

Vi skal invitere svigerinnen min på taco, og kanskje fortelle henne at hun skal bli tante! [:D]

Her i huset er jeg meget matlei for tiden, så trenger stadig middagstips! Ikke alt som frister en kvalm og slapp gravid kvinne! [:D]

Her er det fast tradisjon med risengrynsgrøt til middag på lørdagen, mannen min og gullet mitt kunne nok vaskelig greid seg uten. Det blir noe godt til kvelds i tillegg da, pizza, taco, lasagne, wook eller en gryterett.

Vi får besøk av besteveninnen min og samboeren hennes i kveld,så her blir det løvbiff og pommes frites i kveld. Jeg har ikke matlyst og orker ikke henge over grytene,så er greit med noe lettvint i dag[:D]

På lørdagene pleier vi å ha litt sånn ettermiddags-middag, det bruker å være taco, nachos, hjemmelagd pizza, gode gryteretter med mye godt tilbehør o.l.
Idag så valte jentungen taco! Mannen holder på med det nå og det lukter såååååå godt! Håper jeg ikke blir dårlig, for taco vil jeg ha!!!!! [:D]

Nakkekoteletter og vanlige koteletter (var ikke nok nakkekoteletter i butikken..) i stekeovnen, ris, peppersaus og salat. [:D]

pasta carbonara her i dag

Spist taco vi [:D] å imårra e det oksesmåsteik [:D] Er et maaaaatvrak nå!! Sulten konstant!!!!

Back
Topp