Lørdagsmiddag

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Her i huset pleier vi å ha sein middag i helgene.. og helst noe ekstra godt... men vet ikke hva jeg skal finne på idag. Hva skal dere spise?

Her blir det kalkunfilet.
Men samboern min vil ha ris og kyllingsaus, jeg vil ha fløtepoteter og brun saus. Så da blir det to sauser og både ris og potet ;)

Her stekes en god biff nå. Serveres med pommes frites og salat, samt bearnaise saus såklart!!!

Her har vi spist lasagne. Pleier å ha middag til barnetv på lørdagene.

Vi har spist marinerte kyllinglår med ris, bernaisesaus for de som vil ha det, og grønnsaker med Holliday Hot dip med litt ekstra krydder i. 

Er hjemme alene i kveld så her skal det nytes gresk salat med grillet kylling og hvitløksbruchetta<3 Skal KOSE meg:)

Er hjemme alene i kveld så her skal det nytes gresk salat med grillet kylling og hvitløksbruchetta<3 Skal KOSE meg:)

Vi er hos svigers og her er det fast lørdagsmeny med grøt tidligere på dagen og pizza til kvelds. Må innrømme jeg ble litt misunnelig på den greske salaten med tilbehør som var nevnt lenger oppe...

hehe, her blir det så lekkert som grandiosa :p 
etterfulgt av smågodt, potetgull og brus :)

Hadde grøt midt på dagen, så da _må_ vi ha noe salt nå :P
Så straks blir det Quesadilla med scampi! Fant oppskriften på rema.

Vi har hatt pølser i lompe og franske hot dogsbrød idag...orket ikke noe annet:s

Nå kommer gubben hjem etter overtid og vi skal ha, svin infrefilet med løk og hvitløk inni, smøret på pesto utpå og surret bacon rundt,fløtegratinerte poteter og stekte grønnsaker
Nomnom ;)

Her skal vi dra i gang taco snart:)

Vi har kosa oss med reker i dagemoticon

Back
Topp