Lørdagsmiddag/kveldskos

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Hva spiser dere idag? :-)

Vi har spist litt lasagnerester fra i går, og ikveld skal vi til svigermor og spise bacalao. Er litt spent, for bacalao har gitt meg halsbrann før..

Vi har hatt ribbe i dag :) (spiser pinnekjøtt på julaften så da har vi lov). Så har vi vært rampete å handlet inn karamellpudding, chips, freia påskeegg og brus. glede!

Faktisk AKKURAT ferdig med kvikklunsj nr. 2... Farlig de der 6-pakningene... :P Og saft, kjøper FUN eple/pære, YUMMY!! :D

Men i kveld blir det grønnsaksgrateng :)
Eple og pære er faktisk god :) her går det i vannmelon :p den går ann :p skal kjøoe masse kvikkelunsj i neste uke så jeg har gjennom hele hytte turen :D

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Ååh, sååå lyst på bacalao!

Vi skal til et vennepar og spise pita pizza. Har akkurat spist nudler :p

Vi har hatt ribbe i dag :) (spiser pinnekjøtt på julaften så da har vi lov). Så har vi vært rampete å handlet inn karamellpudding, chips, freia påskeegg og brus. glede!
Hihi, liker den "spiser pinnekjøtt på julaften så da har vi lov" :P Jeg er også sånn som må spare julemiddagen til jul, vi har lutefisk som pappa lager, og når den er oppspist (om det skjer i jula eller vi har noen middager i jan/feb) så blir det ikke mer før julaften igjen :) Er jo ikke spesielt om man spiser det hele året :) Mine svigerforeldre har ribbe på julaften men også ellers i året, og det skjønner jeg ikke.. :P

Nachos med hjemmelaget guacamole og salsa :) + smågodt, boble sjokolade og cola :)

Hjemmelaget pizza hos svigersvinet.. :)

Sent from my HTC One V using BV Forum

Vi var i 85 års lag til min bestemor i går. Det ble feiret på fransk restaurant så vi spiste:
Trøffelsuppe med røkt andebryst.

Skalldyrtallerken med sjøkreps, blåskjell,kamskjell,med kaviarkrem og et rundstykke av butterdeig.

Grillet lammecarré med ratatouille, ovnsbakte Provencepoteter og sellerirotpuré.

Og til dessert var det créme brulé

Godt ja!

Hovedretten måtte jeg dessverre sende ut igjen med beskjed om å gjennomstekes enda så ille det er å ødelegge kjøtt sånn. Men er man gravid så er man gravid ;)

Vi var i 85 års lag til min bestemor i går. Det ble feiret på fransk restaurant så vi spiste:

Skalldyrtallerken med sjøkreps, blåskjell,kamskjell,med kaviarkrem og et rundstykke av butterdeig.

Grillet lammecarré med ratatouille, ovnsbakte Provencepoteter og sellerirotpuré.

Godt ja!

Hovedretten måtte jeg dessverre sende ut igjen med beskjed om å gjennomstekes enda så ille det er å ødelegge kjøtt sånn. Men er man gravid så er man gravid ;)

*sikleeeeeeeeeee*

Godt ja!

Åh, herregud, det hørtes nydelig ut! Nå blei jeg sulten!

I går spiste vi lasagne ;) Kjempegodt!
Nå ble jeg sulten, gitt.. banan til frokost på meg, huff.. haha.
Har ikke pålegg, men prøver å tine bacon nå!

Back
Topp