Lørdagsmiddag? :-D

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Trenger tips!
Barna foretrekker hamburger eller pizza.. Andre gode lørdagsmiddager?
Hadde taco igår! ;)

Idag laga jeg en mildere variant av pasta carbonara, den elsker 3-åringen.

Lager ostesaus av 1 tube Kavli hvitost, 2 ss creme fraiche, 50 gr revet hvitost og 2 eggeplommer. Rører det sammen i en bolle og har på pepper (synes osten er salt nok).

Når tagliatellen er kokt rører jeg den kalde sausen inn i pastaen og varmer det forsiktig opp (tar 2 min).

Bland inn ca 500gr stekt bacon og vips middag til 4stk. :)

Idag laga jeg en mildere variant av pasta carbonara, den elsker 3-åringen.

Lager ostesaus av 1 tube Kavli hvitost, 2 ss creme fraiche, 50 gr revet hvitost og 2 eggeplommer. Rører det sammen i en bolle og har på pepper (synes osten er salt nok).

Når tagliatellen er kokt rører jeg den kalde sausen inn i pastaen og varmer det forsiktig opp (tar 2 min).

Bland inn ca 500gr stekt bacon og vips middag til 4stk. :)

Ååååå dette hørtes skikkelig deilig ut!!!! :-D

Ååååå dette hørtes skikkelig deilig ut!!!! :-D
Glemte å si at vi voksne hadde revet parmesan over vår, det gir ekstra piff. Men ungen liker ikke den stramme smaken så dropper å ha det i gryta. ;)

Det tar bare 15 min å lage hele retten, så er veldig kjapp og god mat. :)

Vi må ha noe kos i helgene. Som regel velger barna pizza, taco eller nachos på fredagen, men på lørdagen blir det gjerne biff, kyllingsnadder, bakt potet eller tikka masala :)

Crispy chicken med pomfri og kaldrørt rømmesaus :P Skikkelig gatekjøkkenmiddag :D

Taco, indrefilet med div tilbehør, bakt potet, lasagne, pizza, kylling tandori mm...

Back
Topp