Lørdagsmat...

FruLinda

Glad i forumet
Noen som har tips til hva vi kan ha til middag i kveld?
Begynner å bli lei av pizza, lasanje, taco og gryterett på lørdagene, vil prøve noe nytt!

Hva skal dere ha? [:D]

noken forslag;

*Kylling tikka masala:
kjøp ferdiggrilla kyllinglår, eit glas tikka masala saus og villris
hell glaset med tikka masala i ei ildfast form og legg kyllingen oppi.. steik i ovenen på 200 grader i 15-20 min[:)]
server med villris!

*chrispy chicken (taco-kit-ting)

*wok

*biff me tilbehør

*nachos

*hamburger (heimelaga kanskje?)

eg skal til ei venninde i kvøed, og me skal ha nachos! [:)]

ORIGINAL: Lykketroll m/2gutar

noken forslag;

*Kylling tikka masala:
kjøp ferdiggrilla kyllinglår, eit glas tikka masala saus og villris
hell glaset med tikka masala i ei ildfast form og legg kyllingen oppi.. steik i ovenen på 200 grader i 15-20 min[:)]
server med villris!

*chrispy chicken (taco-kit-ting)

*wok

*biff me tilbehør

*nachos

*hamburger (heimelaga kanskje?)

eg skal til ei venninde i kvøed, og me skal ha nachos! [:)]

vi hadde hjemmelagd hamburger igår, med hjemmelagd maispurre til og chips :D NAM :D

Men nå fikk jeg skikkelig lyst på crispy chicken.. så blir nok det på oss ikveld [:D][:D] takk for tips

Takk for gode tips [:D]

crispy chicken såg godt ut (googla det [8D]) så kanskje vi skal prøve det i kveld [:)]
Men hva slags kylling bruker dere da?

Igår åt vi indrefilé fylld med kremost å urter och bacon snurrad runt filén. Å med vildris till...namnam.. [:)]

skal spise Chrispy Chicken til kvelds jeg :) og jeg bruker kyllingfileet! [;)]

ellers har jeg havna på wok-kjøret, har spist det ofte siste tiden! Er jo så mange gode wok-sauser å få kjøpt!

Blir lasagne hos oss i kveld [:D] Nam, sånn biff med bakt potet hørtes godt ut!!!

ORIGINAL: happymeg
vi hadde hjemmelagd hamburger igår, med hjemmelagd maispurre til og chips :D NAM :D

Men nå fikk jeg skikkelig lyst på crispy chicken.. så blir nok det på oss ikveld [:D][:D] takk for tips

Oooh, har du god oppskrift på maispure` Happymeg?
Aldri prøvd crispy chicken, så det tror jeg at vi skal prøve neste helg :)
I kveld er det nemlig Kjærestelørdag med Biff, fløtepoteter og røøøødvin

Vi skal ha hjemmelaga pizza[:D]

ORIGINAL: lisi86

Vi skal ha hjemmelaga pizza[:D]

Det skal vi og ha idag, gutta har bestemt[:)]

Vi skal ha kyllingvinger! Med ris og salat[:)] Enkelt og greit, men en av mine store favorittretter... fordi mannen er så sinnsykt god på å lage de akkurat sånn som jeg liker...han står på kjøkkenet og sliter nå, mens jeg slanger meg på sofaen[8D]

her blir d indrefilet av svin, pasta, kantarellsaus å stekte grønnsaker[:D]

hadde crispy chicken sist lørdag å d e så digg[:D] men ein får kjøpt kun mixen å vist ein kje vil kjøpa heile pakken..

Vi hadde biff med gratinerte poteter.

Back
Topp