Lørdagskvelden

FrøkenElfie

Elsker forumet
Hvordan er deres lørdagskveld? Her er det sofakos etter å ha feira 2åringen så og si hele dagen :-) godsliten :-) gleder meg til side om side nå :D

Vi har spisrt pizza og sett film med ungene.

Nå er ungene i seng, mann og hund går tur, og jeg har slengt meg på sofaen med en pc og en liten intensjon om å hjelpe til for å nå Tamara sin utfordring om 6000 innlegg denne mnd, ved å blande meg i tråder med provoserende tema som jeg ofte hodler meg unna for at det blir så lett krangel...

ImageUploadedByBV Forum1445108799.462280.jpgImageUploadedByBV Forum1445108812.314603.jpg
Jeg koser meg med serie på skjermen og godis i fanget, sammen med gubben, trodde jeg (han dro akkurat ut døra igjen) :p

HAr du kjøpt hele BOKSEN????

Vi har spisrt pizza og sett film med ungene.

Nå er ungene i seng, mann og hund går tur, og jeg har slengt meg på sofaen med en pc og en liten intensjon om å hjelpe til for å nå Tamara sin utfordring om 6000 innlegg denne mnd, ved å blande meg i tråder med provoserende tema som jeg ofte hodler meg unna for at det blir så lett krangel...
Funker det så langt da? :-)

Har landa i sofaen en liten stund mens sparkelet tørker, har spist gatekjøkkenmat (æsj, ble bare kvalm) og skal snart male første strøket på rommet til frøkna :) Rekker to strøk i dag hvis vi er litt sent oppe og da blir vi faktisk ferdig med rommet i morgen foruten foring på vinduet og en hjørnelist, det blir tatt på mandag. Gleder meg sååå! Mannen har vært superflink og stått på i hele dag, jeg har ordnet rotetommet om til gjesterom så har fått gjort litt jeg også :p

Nå ligger jeg på sofaen. Har vært på jobben til kjæresten og hjulpet han med å bli ferdig så da fikk jeg kosa med en jeng supetsøte kalver :-D nå lager han middag til seg og litt til meg ^^

Nå ligger jeg på sofaen. Har vært på jobben til kjæresten og hjulpet han med å bli ferdig så da fikk jeg kosa med en jeng supetsøte kalver :-D nå lager han middag til seg og litt til meg ^^
Så snill mann :)

Har vært på jentekveld med pizza, film og skravling:-) Veldig koselig:-D Nå venter senga, skal bli utrolig godt å legge seg etter en lang uke, og dessuten er det min tur til å sove lenge i morgen:-D

Vært på vors og feiret kusinen min som var hjemme på besøk. Ble en veldig kort stund på byn. Kjente fort at det orker jeg ikke lengre:p så jeg plukket kjæresten min på byn som var ute og feiret en kompis og nå er det straks stengetid :p

Vært på vors og feiret kusinen min som var hjemme på besøk. Ble en veldig kort stund på byn. Kjente fort at det orker jeg ikke lengre:p så jeg plukket kjæresten min på byn som var ute og feiret en kompis og nå er det straks stengetid :p

Imponert over at du i det hele tatt orket så lenge :-P håper dere hadde en fin kveld da!

Imponert over at du i det hele tatt orket så lenge :-P håper dere hadde en fin kveld da!
Hehe, ja det kan du si! Men jeg kjente litt på at det var nok siste gangen jeg prøvde meg på det :p var veldig koselig :) men jeg må si at jeg syns det er enda koseligere å ligge på sofaen og se film med kjæresten nå for tiden :p

Back
Topp