FrøkenElfie
Elsker forumet
Hvordan er deres lørdagskveld? Her er det sofakos etter å ha feira 2åringen så og si hele dagen
godsliten
gleder meg til side om side nå 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker det så langt da?Vi har spisrt pizza og sett film med ungene.
Nå er ungene i seng, mann og hund går tur, og jeg har slengt meg på sofaen med en pc og en liten intensjon om å hjelpe til for å nå Tamara sin utfordring om 6000 innlegg denne mnd, ved å blande meg i tråder med provoserende tema som jeg ofte hodler meg unna for at det blir så lett krangel...
Du og du så fantastisk diggVis vedlegget 141541Vis vedlegget 141542
Jeg koser meg med serie på skjermen og godis i fanget, sammen med gubben, trodde jeg (han dro akkurat ut døra igjen)![]()
Nei, mannen min harHAr du kjøpt hele BOKSEN????
Nei, mannen min harhaha!
Så snill mannNå ligger jeg på sofaen. Har vært på jobben til kjæresten og hjulpet han med å bli ferdig så da fikk jeg kosa med en jeng supetsøte kalver :-D nå lager han middag til seg og litt til meg ^^
Hehe, han er rimelig fantastisk når det kommer til slike tingHeldiggris. Jeg ble ikke det minste misunnelig, nei....
Han er verdens beste ;-)Så snill mann![]()
Vært på vors og feiret kusinen min som var hjemme på besøk. Ble en veldig kort stund på byn. Kjente fort at det orker jeg ikke lengreså jeg plukket kjæresten min på byn som var ute og feiret en kompis og nå er det straks stengetid
![]()
Hehe, ja det kan du si! Men jeg kjente litt på at det var nok siste gangen jeg prøvde meg på detImponert over at du i det hele tatt orket så lengehåper dere hadde en fin kveld da!