Lørdagskvelden

liten_men_stor

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Heia jenter. Hva gjør dere i kveld? Å hva har dere gjort??

Vi har vært på kinodagen jeg og kidsa. Å nå ligger vi pakka inn i tepper på sofan å koser oss... eller... de har sovna. .. men har ikke hjerte til å flytte de enda. <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har vært en tur på julemesse. Nå er det "tigergutt" på Disney channel, og litt lørdagsgodt tillillesnuppa :) til meg går det i isvann......

Jeg har ligget i senga og sofaen i hele dag, og gjør det fremdeles... Kjemper mot kvalmen og venter på kinamat :) blir rett i seng når jeg forhåpentligvis får i meg litt mat :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi spist taco<3 nå sløver vi på sofaen med barna mens de spiser lørdagsgodt:-) ha en fin lørdagskveld jenter:-)

Vi har vært en tur på akvariet også deilig lørdagsmiddag hos mommo og mofa :) nå ligger vi som slakt på sofaen og er snart klar for sengen :) :)

Har vært på jobb i dag. Nå ligger jeg på sofaen å slapper av :) trøtt som en dupp, så kleder meg til å finne senga :)

Jeg er hjemme alene hele helgen, så jeg koser meg bare med å gjøre ingenting.
Det blir nok panikk-rydding i morgen...

Jobbet hele dagen, vært på leking/middag hos noen venner. Nå sofa!! Jobb i morgen og.....

Her sliter sambo og lillejenta med feber, så det har vært en veldig rolig dag i heimen, med mye soving :) Nå er sofaen inntatt, og lørdagsgodis funnet frem :)

Her har vi vært på kinodagen og spist godteri... ;)
Hurtigmiddag på burger king etterpå :)
Så var det hjem og sofaen :)

Mannen og barna har vært ute i hagen og ordnet i dag. Jeg har tilbrakt dagen på sofaen som alltid...... Gleder meg til jeg er bedre og klarer å fungere litt igjen :D
Også har vi sett på Ole Brums juleferie sammen :)

Nå ligger jeg ennå på sofaen, mannen skal en liten tur bort til en nabo. Jeg kjeder meg ihjel....

Idag har jeg og ei venninne og en kompis vært på tyholt tårnet i Trondheim og spist masse god mat å sett på utsikten ;) hærlig assa! og når jeg kom hjem kom sønnen min hjem, savna visst mammaen sin ;) så nå har vi tent oss lys, tatt frem lørdags godis og sitter godt plantet under pleddet :) Og jeg har faktisk ikke sovet idag :D

Vi har vært en liten tur i skogen i bekmørket, så har vi spist taco og nå sitter vi i sofaen og rister på hodet og flirer av charterfeber.

Her har lørdagen ikke gått til noe spesielt egentlig :) Mannen har hatt besøk av en kamerat i hele dag og jeg har sovet :P Passet perfekt for min del hehe. Ellers så har vi spist pizza, men det endte jo som vanlig ikke bra for min del.. Så nå ligger jeg på sofaen og slurper sjokolademelk <3

Jeg har ligget i senga og sofaen i hele dag, og gjør det fremdeles... Kjemper mot kvalmen og venter på kinamat :) blir rett i seng når jeg forhåpentligvis får i meg litt mat :)

Mye det samme her.. Minus kinamaten.. :-)

Jeg kjeder meg!! Gah... spiser potetgull og dip.. går smått. Men disse rakettene jeg fører opp i ræva funker på kvalmen... eller.. d er ikke like ille nå :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har det egentlig ikke skjedd så mye i dag.. Har egentlig bare slappet av og tatt det med ro :) Har ikke hatt så mye energi i dag, så har for det meste lagt på sofaen og slappet av, og sett på tv :p Håper jeg har litt mer energi i morgen, for nå er jeg lei av å bare være hjemme og ikke orke å gjøre noe! Blæææ

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Kosa meg med minstemann, sovna på sofaen, lagde middag og sløva enda mer på sofaen så tv og sovna til slutt igjen

Back
Topp