Lørdagskvelden

plutt

Elsker forumet
VIP
ja hva gjør dere på? og hva godt skal dere diske opp for din kjære eller motsatt..

Her ble det Hawaii burger [:D] ellers blir det vell tv titting noen timer til.. før senga og gubben roper.. Neida.. Klestørke[:o]

Tenkte enten å se gullfisken eller en go film med min kjære. Og så har vi planer om å lage hjemmelagde hamburger. Men jeg er forsatt mett etter litt rester fra i går så vet ikke om det blir noe av likevel.

Men jeg skal hvertfall lage smoothie til oss mens vi koser oss forran tven[:D]

ORIGINAL: icebaby

Melodi Grand Prix of course, mens jeg gråter på grunn av øreverkssmertehelvete [:(]
Skal lage toscapærer til kvelds [:)]

Det er ikke noe godt. Sliter med akkurat det samme på begge ørene.. Har godt hull på det ene,så er ikke vondt. Mens jeg knasker paracet for det andre...

Her blir det grand prix og gullfisken... Å bare ligge på sofaen å kose meg med litt godis:)

Ha en fin kveld og god bedring til deg icebaby:)

her har vi vært i selskap. nå sitter jeg hjemme aleine (mini sover) og nyter ett glass vin[:)] gadd ikke å lage noe i dag så ble brødskive sammen med snuppa til kvelds. mannen er på jobb og kommer hjem neste tirsdag så her er ikke action[;)]

hahaha!! plutt da!! grisejente!! [8D]

litt morsomt... vi hadde nettopp en runde i stua.. [8D] skal ikke skryte på meg at det har blitt så mye på sambo, men det ble ikveld da [:)]

ellers ser vi på tv, ja [;)]

ha ha vet ikke hvem som er grise jente og ikke kan vente til du kommer i senga he he[8D]
ORIGINAL: *MommyToBe*

litt morsomt... vi hadde nettopp en runde i stua.. [8D] skal ikke skryte på meg at det har blitt så mye på sambo, men det ble ikveld da [:)]

Wæææ!! jeg sliter også med øreverk!! Har en lymfekjertel under øret som er stor som en klinkekule pga ørebetennelse...
Det er så sykt vondt, i tillegg til verken inni øret så kan jeg nesten ikke snu på hodet pga den lymfekjertelen...[:(]

ORIGINAL: plutt

ha ha vet ikke hvem som er grise jente og ikke kan vente til du kommer i senga he he[8D]
ORIGINAL: *MommyToBe*

Weeeyyy!!![:D][:D]

Vi spiste TACO [:D] og så såg vi den nye Karate Kid [:D]

Før vi plutselig fikk litt koselig skravle/mimretid før vi la oss. Så kos å bare sitte og småprate og ikke stupe dautrøtt til sengs. [:)]

Back
Topp