lørdagskveld :)

potetskrell

Betatt av forumet
ja, det var litt lite aktivitet her i dag synes jeg. ingen som vil skravle litt?
hva gjør dere på i kveld for eksempel? :) eller i helgen generelt?
jeg og lillemor er alene hjemme i dag og hun har nettopp lagt seg. ganske utslitt (hun altså <3)

ellers har jeg sett litt på en enkel trille til henne i dag, men kjøpte ikke noe foreløpig. er så usikker på om jeg skal kjøpe en ganske billig eller ikke. for kvaliteten er jo deretter. men vi skal på sydenferie snart og den må jo duge....??? noen med erfaring kanskje?

og så har vi allerede kjøpt søskenvogn. var på tilbud, men billig fra før av. håper ikke jeg blir skuffet når den blir tatt i bruk :/

ja...så er det noen her i kveld? :) :)

Hei! Jeg har akkurat kommet meg inn her nå. Har vært på jobb i dag fra 10-18. Jobber jo i butikk og står alene hele dagen. Så ble sliten på slutten. Mannen hadde heldigvis klar middag til meg da jeg kom hjem :))
Ikveld skal jeg bare slappe av!!! Litt forran dataen nå, men senere blir det vel tv når mannen gir seg med oppussing for kvelden.

Kos deg ikveld!!

*Viola skrev:
Hei! Jeg har akkurat kommet meg inn her nå. Har vært på jobb i dag fra 10-18. Jobber jo i butikk og står alene hele dagen. Så ble sliten på slutten. Mannen hadde heldigvis klar middag til meg da jeg kom hjem :))
Ikveld skal jeg bare slappe av!!! Litt forran dataen nå, men senere blir det vel tv når mannen gir seg med oppussing for kvelden.

Kos deg ikveld!!

åå det er så deilig å komme hjem til ferdig middag :) ja, det er tungt å være alene på jobb i butikk. har hatt butikkjobb før jeg og.
jeg må få fingeren ut og strikke ferdig babyteppe til en venninne og...

kos dere også :)

Her sitter jeg på babyverden mens gubben er hos en kompis. Planen var å se film med ham i kveld, men her sitter nå jeg alene :-p

Har heldigvis selskap av katta, en sjokolade og en sparkende liten snupp i magen :-)

glamaria skrev:
Her sitter jeg på babyverden mens gubben er hos en kompis. Planen var å se film med ham i kveld, men her sitter nå jeg alene :-p

Har heldigvis selskap av katta, en sjokolade og en sparkende liten snupp i magen :-)

har katt vi og, men lite selskap i den. den vil bare ha mat mat mat hehe..ganske likt meg :P

Her har vi nettopp sett film:) det var koselig, men jeg er så lei av å være kvalm og uggen, at jeg blir snart gal! Hunden vår som ligger og sover ved siden av meg, måtte jeg vaske med klut og såpe, for jeg syntes han luktet sånn:p stakkar.. Han tisset som regel litt på forlabbene sine..... ja og da ble jeg kvalm av han stakkar....:p ikke klarer jeg å spise god mat eller noe digg heller..så jeg har spist 2 plommer og mandler...nam:p hehe, lørdagskos..;) kjenner jeg kommer til å sette mer pris på de små tingene i livet etter dette..men det er ikke bare bare når det står på!!

Jeg var på "whiteparty" med 4 venner fra vgs. vertinnen var lei av at hun aldri ble bedt på whitepartyene til Petter Stordalen så hun tok saken i egne hender! ;-)) ble grilling, quiz og pokerspill! =)))

*SuPeRMoM*Spire<3 skrev:
Her har vi nettopp sett film:) det var koselig, men jeg er så lei av å være kvalm og uggen, at jeg blir snart gal! Hunden vår som ligger og sover ved siden av meg, måtte jeg vaske med klut og såpe, for jeg syntes han luktet sånn:p stakkar.. Han tisset som regel litt på forlabbene sine..... ja og da ble jeg kvalm av han stakkar....:p ikke klarer jeg å spise god mat eller noe digg heller..så jeg har spist 2 plommer og mandler...nam:p hehe, lørdagskos..;) kjenner jeg kommer til å sette mer pris på de små tingene i livet etter dette..men det er ikke bare bare når det står på!!

isj, er ikke kvalmen ditt seg? :/ kjedelig. "stakkar" vovven din da hehehe. lukter så fælt. hihi. vi har en innekatt men jeg slipper å nærme meg kattedoen heldigvis :D ellers så er hun renslig men klinkokkus gal... ;)

*Cake-Pop* skrev:
Jeg var på "whiteparty" med 4 venner fra vgs. vertinnen var lei av at hun aldri ble bedt på whitepartyene til Petter Stordalen så hun tok saken i egne hender! ;-)) ble grilling, quiz og pokerspill! =)))

stlig! hehe høres gøy ut :) er du god i poker?

Back
Topp