Lørdagskveld!

Anita89

Elsker forumet
Hva gjør dere på i kveld da, jenter? Selv sitter jeg å ser på tv og koser meg med strikketøyet. Samboer gikk og la seg litt tidlig i kveld:( men litt herlig og, bare sitte å slappe av foran tven:)

Her har gubben besøk av kompiser, øl og fotball  i kjellerstuen ;) Jeg nyter bare stillheten med en god kopp te, litt tv og litt boklesing :)  Noe så fancy som nudler til kvelds og bare avslapping ;)  Når du skrev strikking kom jeg på at jeg på komme meg på garnbutikken en dag og få tak i pinner og tråd, har så lyst å prøve å strikke et babyteppe :)

hørtes ut som en fredelig kveld på deg også:) kjenner at det er godt å ha sånne kvelder iblant. Det er så utrolig kjekt å strikke, ihvertfall når en blir fornøyd med resultatet. Jeg holder også på med et babyteppe. Lappeteppe, så nå syr jeg de sammen og skal tøve det etterpå:)

Har vært på besøk hos min beste venninne som også er gravid, og som er fryktelig fryktelig dårlig, for å prøve å muntre henne opp litt. Hun har ikke vært noe sted på et par uker, for graviditeten er foreløpig hemmelig, så hun holder på å gå på veggene. Nå skal min kjære og jeg skifte bandasje på såret hans (sykkeluhell) og se en film :) Ca. midt i filmen er jeg så trøtt at jeg går og legger meg. Men først må jeg ta på rent sengetøy, kom jeg på nå.. årh...

Mamma2012 skrev:
Har vært på besøk hos min beste venninne som også er gravid, og som er fryktelig fryktelig dårlig, for å prøve å muntre henne opp litt. Hun har ikke vært noe sted på et par uker, for graviditeten er foreløpig hemmelig, så hun holder på å gå på veggene. Nå skal min kjære og jeg skifte bandasje på såret hans (sykkeluhell) og se en film :) Ca. midt i filmen er jeg så trøtt at jeg går og legger meg. Men først må jeg ta på rent sengetøy, kom jeg på nå.. årh...

Huff da:( det er godt venninna de har deg:) håper det går fint med sin kjære. Ikke kjekt når mennene er skadet. Hehe, jeg gjør akkurat samme feil som deg, ang å legge på sengen. Kan ta det av tidlig på morningen, også når jeg skal finne sengen, så ser jeg at jeg må legge på nytt der. Det er sykt irriterende, hvertfall hvis en er sykt trøtt midt oppi det hele:P

Back
Topp