Lørdagskveld...

knøtt i november

Glad i forumet
Jepp..lørdag er deilig!

Her er det champions league-finalen som dominerer, så det blir mest pc på meg. Pizzaen står på bordet og sjokoladen ligger forløbig i skuffa, så får vi se hvor lenge den blir der..

Kidsa sover og freden har senka seg. Vi driver og pusser opp hus for harde livet for tida, så setter pris på rolige kvelder med begge hjemme! Lenge siden jeg har skrevet her, nå, men titter ofte innom!

Hva gjør dere i kveld, da?

Hm..hva har skjedd med tickeren min? Ser ut som Ida er 2 år i dag... emoticon

Virker den bare til 2 år? Å så har jeg ikke oppdaga det før nå? Hm.. Barnas dag høres gøy ut! I morgen skal vi også være litt sosiale! Gleder meg.

Vi har sett film nå og jeg er veldig klar for å finne senga. 
Har ikke vært i form de siste to dagene og skal på dagvakt i morgen. Starter 7 og bor 45 minutter unna jobben. Så jeg må opp tiiiiidlig gitt. 
=) 

Gårskvelden starta kjedelig med foootball...! og hele helga kan beskrives med ett ord TRØTT! men fant en film etterhvert - flightplan - spennende film!

I dag har vi vært på Hunderfossen:) frøkna syns det var veldig morsomt, helt til vi dro pga regnvær - så drittlei detta været - hadde mest lyst til å legge meg i det badekaret vi ikke har for å få igjen varmen..!

Men men..

god søndag ettermiddag:)

Back
Topp