Lørdagskveld

Roxanne

Elsker forumet
Har dere noe som helst forslag til andre ting man kan gjøre enn å sitte hjemme og se tv eller gå på byn, på en våt, vakker og kjølig lørdagskveld? [:)]

dra på kino?
dra på besøk?
gå på restaurant å spise?
invitere noen venner på mat?spillekveld?filmkveld??

ikke så gode forslag,er ikke så god på dette selv[X(]

pule[X(]

ORIGINAL: Qualitas

pule[X(]

Det gjør vi uansett hva lørdagskvelden ellers inneholder [;)] Men vi trenger noe å gjøre utenom de ti minutta liksom [8D]

ORIGINAL: stolt mamma 2008

dra på kino?
dra på besøk?
gå på restaurant å spise?
invitere noen venner på mat?spillekveld?filmkveld??

ikke så gode forslag,er ikke så god på dette selv[X(]

Koselig forslag, det! Kino og filmkveld går litt inn under tv.. kjenner jeg får litt hemorrider bare av å tenke på det, er så lei. Og vennene mine er bare tjo hei ut på byn, og vennene hans er trøtte og hjemme med små barn og skal tidlig opp. Og så har vi dårlig råd om dagen. Ikke sånn for å være vanskelig eller noe [8D]

Dyyyyyyytt

Spille kort, brettspill evt. tv-spill.
Lage mat sammen, slå av litt lys, tenn masse lys og spis er herlig måltid sammen.
Slå av tv`n, spill litt musikk, tenn lys og bare sette dere og snakke sammen.
Spis litt godis og planlegg sommerferie eller en kveld der bare dere kan finne på noen sammen. Herlig med noe å se fren til.

Deeeeeet fikk jeg lyst til ihvertfall. Hadde bare min kjære vært hjemme! [:)]

drikke vin, snakke og høre på musikk[:)][:)]

Kino:) det skal jeg ikveld, må ut blir gal snart[8D]

Syns å spise ute virket som et godt forslag :)

Takk for forslag! Mere!

Foreløpig leder tv'en av, musikken på, og vin, stearinlys og brettspill på bordet, men han tror at han hater brettspill, så da må det i såfall litt overbevisning til.. [;)]

bowling??? gå på brun pub, ta et par øl og spill dart... når vi er drittlei TVn setter vi oss i spisestua med masse stearinlys og skravler, det er koselig det[:D]

Restaurant

Hva med ost og vinkveld? Jeg og kjæresten hadde det forrige helg(minus vin da, rakk ikke polet) Men kjøpte inn kjeks og forskjellige oster, så tente vi masse levende lys, gjorde klar maten, jeg lagde spekeskinke-tortillalefseruller i tillegg, også satt vi lenge og koosa oss med maten mens vi prata om alt mulig.. Kjempekoselig[:)]

Og forrige helg der igjen lagde vi hvitvinsdampede blåskjell med hvitløksbaguetter ved siden av, ble kjempekoos det og[:)]

I kveld er jeg ikke helt sikker på hva vi skal finne på, har barnefri helt til i morgen kveld, men null penger..typisk[&:] Men i kveld, når det blir litt mørkere, tenkte jeg kanskje at vi kan gå tur på et sted vi veit om med masse bunkere ogsånn og rett ved havet hvor bølgene bråker kjeempemasse[8D] Ta med litt kakao og pledd ogsånn[8D] Bli koos, og kanskje skummelt med all denne tåka[8D] Også når vi kommer hjem så lager vi litt goood mat og tenner masse levende lys og koser oss og spiller monopol kanskje[8D][:)]

ORIGINAL: Miss Claymore!

Hva med ost og vinkveld? Jeg og kjæresten hadde det forrige helg(minus vin da, rakk ikke polet) Men kjøpte inn kjeks og forskjellige oster, så tente vi masse levende lys, gjorde klar maten, jeg lagde spekeskinke-tortillalefseruller i tillegg, også satt vi lenge og koosa oss med maten mens vi prata om alt mulig.. Kjempekoselig[:)]

Og forrige helg der igjen lagde vi hvitvinsdampede blåskjell med hvitløksbaguetter ved siden av, ble kjempekoos det og[:)]

I kveld er jeg ikke helt sikker på hva vi skal finne på, har barnefri helt til i morgen kveld, men null penger..typisk[&:] Men i kveld, når det blir litt mørkere, tenkte jeg kanskje at vi kan gå tur på et sted vi veit om med masse bunkere ogsånn og rett ved havet hvor bølgene bråker kjeempemasse[8D] Ta med litt kakao og pledd ogsånn[8D] Bli koos, og kanskje skummelt med all denne tåka[8D] Også når vi kommer hjem så lager vi litt goood mat og tenner masse levende lys og koser oss og spiller monopol kanskje[8D][:)]

Jeg trur du glemte en: [8D]

[8D]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

ORIGINAL: Miss Claymore!

Jeg trur du glemte en: [8D]

[8D]

hahaha, så ikke at jeg hadde så mange før nå[:-]

([8D][8D][8D])

Bowling[:D]

ORIGINAL: Qualitas

pule[X(]

Kino, spillkveld, vinsmaking [;)]

Her har vi invitert min bror og kona hans, jeg skal steke biff. Etterpå skal vi spille kort [:)]

Back
Topp