Lørdagskveld:)

Ungmamma90

Glad i forumet
Heisann jenter[:)]

Hva er det dere driver med denne lørdagskvelden da?[:D]
Selv sitter jeg å ser en film og koser meg med litt godt[:)]

Jeg har vært hos min mamma og spist finnebiff [:)] Min kjære har jobbet og kom nå med Dolly Dimples pizza til meg.. NAM NAM! Ellers så er det sofa og tv, snart leggetid for en overtrøtt gravid!

Jeg sitter å slapper av på sofaen med go gutten for siden av meg (vovven min) etter en lag dag hos en venninne med sol og grilling på terassen hos de.

Min kjære er på besøk hos sin søster på østlandet og kommer hjem i morgen kveld.. Gleder meg. [:)]

Da er ikke jeg den eneste som sitter uten min kjære i kveld[:)]
Han har jeg sendt ut til en kamerat hihi[:)][:)]

Sitter hjemme alene jeg også, eller dvs: sambo er på jobb, og LK ligger og sover i senga si... Så her sitter jeg og prøver å finne noe å se på tv (noe det ikke er..), strikker litt og er inne her på BV selvfølgelig. Skjønner ikke hva jeg gjorde før BV jeg altså.. [8D]

ORIGINAL: Laila1981

Sitter hjemme alene jeg også, eller dvs: sambo er på jobb, og LK ligger og sover i senga si... Så her sitter jeg og prøver å finne noe å se på tv (noe det ikke er..), strikker litt og er inne her på BV selvfølgelig. Skjønner ikke hva jeg gjorde før BV jeg altså.. [8D]

Ja, man kan vel si det sånn at det er en del selskap i babyverden for oss som er gravide[:)]

Her har vi hadt full påskekos med besøk av min mamma, jeg laget lammelår og fløtegratinerte poteter, hadde ostekake til dessert/kake og kjempe påskeegg til gogutten Marcus med dvd og alt for godis [:D]
Så alt i alt har det vært en flott påskeaften [:)]

Jeg og sambo er på besøk hos søstersen m/fam uttafor Oslo. I kveld har vi spist påskemiddag med pappa[:D] og jeg har sett gutta spille FIFA på x-box.. jippi[&:].
Hæli å bare slappe av i påska, har hatt fri siden forrige fredag begge to[:)]
I morra drar vi hjemover til trønderbyen vår igjen, hvor finværet skal utnyttes på mandag[;)]

Fortsatt GOD PÅSKE jenter

Back
Topp