Lørdagskravvla

Sjasmin

Elsker forumet
God morgen!

Sovet godt? Ikke så galt her i huset, men kunne godt sovet mye lenger....men men...kan ikke få alt heller.

I dag skal vi handle mat etterhvert og så evn noe julegaver. Huset må vaskes. Ser ikke ut i måneskinn. Og så blir det pynte litt og bake pepperkaker- tror jeg...

Bare rolig kveld m god mat. Deilig. Dere da?

God morgen! [:)]

Snille ungene lot oss sove til kvart på 8 i dag, me like! [:D] Og ute er det bare -13 grader i dag, hurra! [:D][:D]
Så jeg stikker på trening kl 10, Step&Pump i dag. Etterpå skal vi møte pappa og lille nevø, og så drar vi på julegatetenning i sentrum kl 12. Julenissen kommer, så ungene skal gi han ønskelista de skrev i går [:)]
Senere i dag skal jeg sende sambo inn i boden på jakt etter adventstaken og stjerna til vinduet. Også skal vi på Posten og hente 2 pakker, samt på helgehandel. Mulig helgevasken må vente til i morgen, ser det kanskje kan bli litt travelt i dag. Jaja, det bli jo advent selv om kåken ikke skinner! [:)]

I kveld skal jeg kose meg med Skal vi danse-finalen (og sikkert rullekake, hilsen Olga på 75 år).

Ha en strålende lørdag dere! [:)]

God morgen!

Her har jeg sovet som en stein, og det trengte jeg [:D] La meg halv ti i går, var oppe på do en gang i natt, og sov til seks - da våknet jeg av Maiken, men hun lå og suste i senga til 6.30. Greit nok [:)]

Dagen er egentlig godt i gang. Har brettet 2 vask, sortert og lagt i en ny, ryddet klær på plass, hentet ved, fyrt opp, drukket kaffe og sust på nett. Nå spiser jeg frokost, Maiken spiste istad, så nå hører hun på epler og pærer og hopper rundt i stua.

Vet ikke helt hva vi skal idag, men sikkert en tur til byen for å se på juletre, hester, og ellers andre juleting. Skal i tillegg klage på de nye vinterstøvlene mine, for de har sprekt oppover hele baksiden alt. Er jo bare 1 mnd siden jeg kjøpte dem!

Ellers har det snødd en del i natt, så må ut og måke. Er alene for tiden, så må gjøre alt selv. Godt formen er ålreit igjen!
Maiken blir nok med ut og baser i snøen mens jeg holder på.
Tror nok også vi drar til foreldrene mine for å spise lunsj.
I kveld blir det gardinstryking og julepynting (hvis formen og energien holder [8D])
Hadde egentlig planer om å trene også, men tror dessverre det må utgå idag... hvis ikke jeg får til en liten økt på spinningsykkelen min mens Maiken tar luren sin idag da....[:)]

Ha en finfin lørdag!

Goooo mååååren!!

Sov greit i natt vi også, så vidt jeg veit iallfall. Opp og hopp halv sju, så alt er som normalen der. Tenk om de noengang sover til halv ti i en helg...drømme drømme[:)]

Skal maske litt i uset nå før vi må ut dørene. Vaske brette klær, rydde kjøkken, re senger og vaske gulv. Sambo kommer hjem etter to uker i nordsjøen i dag, så da er det greit at alt er strøkent, sånn at han tror det kun er rotete når han er hjemme[:D] Selv om det er laaangt fra sannheten.

Før vi henter sambo må vi en snartur å kjøpe litt lys og greier siden vi pyntet til jul i går, og mangler litt dill.Jeg skal på jobb på butikken kl tolv noen timer, før jeg møter sambo og guttene til julegrantenning og julegateåpning i sentrum. I ettermiddag skal jeg ha egentid...hvile, lese litt bok og ta solarium, og feire at sambo er hjemme.

Ha en fin dag alle sammen

Tuddelu![:D]

I går hadde jeg så koslig besøk av ei venninne, vi er gravide begge to med 3 uker mellom termin så det sier seg selv det ble litt utveksling av ultralyd bilder å snakking om barneutstyr (som dere sikker har merket at jeg ikke har noe imot[8D])[:D]

Ble litt seint før vi la oss da, så jeg var redd for lite søvn.. 05.30 skrek Amalie til, sambo løp inn å fant sutten og gikk ut igjen, da ble det stilt til 08[:D]
Jeg fikk sove videre til 09.30, da dro gubben på jobb[:)]

Nå ser vi barnetv og spiser litt mat, og om kort tid er det tid for duppen til Amalie. Når hun våkner skal jeg kjøre henne opp til Mimmi og Offa for pepperkakebaking.
Satser på at gubben kommer seg hjem i rett tid (slutter 14, men skal stenge butikken) så vi får ryddet, vasket og pyntet til jul[:D]
Tar de viktigste rommene; stue, kjøkken og gang[:)]

I kveld skal vi ut på lekeplassen her på juletretenning og gå rundt juletreet, så jeg håper tempraturen ikke synker til
-18,5 som har vært de siste dagene[&:]

I kveld blir det en rolig kveld hjemme, litt god mat, tv/film, kanskje ordne litt julekort og reparere julekalenderen til snuppa (arvet etter meg).

Hva skal dere ha til middag i dag da? Lurer på om jeg skal gå for kylling tandori jeg.. lenge siden sist![:)]

Kos deg med rullekake Olga[;)][:D]

Kvitre: Godt å se at formen din er så mye bedre[:)]

Brrrrr, ble kaldt å se på julegatetenninga altså. Men koselig var det! [:)] Tobias ble litt småskeptisk av nissen, men men - det går nok over! Nå ligger han ute og sover (UTEN smokke!!!!! Han sovna bare i vogna, så ikke bevist, hehe), jeg sitter her og skal få i meg litt varme før jeg dusjer.
Nå kom jeg på at jeg ikke har spist lunsj enda. Fy til meg.

Jeg tror rullekaka blir bytta ut med sursild og pottisrester fra forrige helg Destiny [;)] Men middag ja.. jeg ANER ikke hva vi skal ha. Blir nok risengrynsgrøt, spise tidlig middag sammen med ungene. I kveld gidder vi nok ikke å lage mer mat. Igjen, Olga på 75 år [8D]

Olga- rullekake OG sild???? Du er pensjonist du!!!

Har spist betasuppe m pølse nå også blir d biff i kveld når
Mini sover.

Back
Topp