Lørdagskravling..

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
[;)]Mina våknet litt før 7 og vi koste litt, før vi stod opp. Mina ville bade, så nå bader hun litt mens jeg får oppdatert meg litt[;)]
Mamma kommer på formiddagen, da hun skal feire 17 mai med oss så det blir sikkert koselig. Hun har med trehjulsykkelen som jeg har fått kjøpt på Finn. Pappa var så snill og hentet den for meg[:)] Fikk tak i en splitter ny trehjulsykkel DBS til 300[:D] Fordi noen ikke ville at sønnen skulle ha rød sykkel. De fikk den i gave[8|] Men men bra for oss[8D]

Ellers så skal jeg få vasket og ryddet litt før mamma kommer. Vi skal en tur til Sverige og handle litt idag.

Ha en fin lørdag jenter!!

God morgen/formiddag! [;)]

Her våkna William først 05.15, så 06.15 .. så kom Leah 06.30 [:-]
Vi sto opp og har slakket skikkelig på sofan på morran [:)] I dag skal vi til foreldrene mine å hente bunadene til barna som mamma har strikket, så vi blir nok der store deler av dagen! Pappa har fått scooteren jeg kjøpte til å fungere også, så må jo prøve den [:)]

Ha en super dag alle sammen!! [:D]

Så fint med billig trehjulssykkel oslojente - og så kos å få mamma'n din på besøk til 17. mai. Mamma kommer hit på onsdag og skal være helt til søndag og vi gleder oss så fælt!

Tenker Leah blir kjempefin i bunad 2xseptember! Får prøve å holde deg våken i hele dag du da - slitsomt å stå opp så tidlig.

Jeg har sovet litt lite i natt selv jeg... skulle opp og legge meg i går kveld, og da jeg kom inn på rommet til Johanna var det som en bakerovn der inne, og hun var søkkvåt av svette. Da måtte jeg rote ut alt jeg hadde stua i ene skapet hennes for å få tak i vifta vi kjøpte i fjor. Fikk satt opp den så hun fikk litt sirkulasjon i lufta, og da ble det straks bedre. Skulle bare gå og ordne meg for kvelden, men da kom jammen G snublende inn døra - full som en alke. Herre altså, jeg blir så oppgitt når han drikker seg så full at han ikke klarer å stå og ikke kan snakke forståelig! Fikk han i seng før jeg ordnet meg selv, og da jeg la meg for å lese litt lå han bare og dro meg i hånda og skulle klappe på meg. Ble så irritert at jeg la meg på gjesterommet.... da var jeg plutselig lys våken igjen også, så jeg lå nok og leste til over ett... og to våknet Johanna med et skrik! Drakk et helt glass vann og la seg igjen, og etter et kvarter var det hyl igjen... ville ha vann... da var det visst greit, for hun sovnet, men da var jeg våken så jeg lå en stund og hørte på russen i sentrum, biler som kjørte rundt, og knirk og knak i huset....

Dagen startet 07:15 i dag - litt tidlig for min smak, men greit nok. Johanna sitter og ser pling-plong [:'(] og spiser Yoghurt

Ja, jeg tror de blir fine altså [:D] Leah var til og med med å valgte ut bunad både til henne og William, så hun er stoor fornøyd (de var fine altså..)

Hørtes ut som en utrolig slitsom og laaaang natt lenemor [&o]
Og i tillegg "Pling Plong, Pling Plong - plingeling i hodet" når man står opp [8D]

ja, han blir man virkelig plingeling i hodet av!! [:@] Nå er det små einsteins -det er mye bedre.

Jeg skal forresten gå og sette igang med litt baking jeg. Skal på grillselskap på dagen i dag, og har tenkt å bake med meg focaccia. Vi skal grille lammefilet og fiskekaker (johanna er ikke så glad i rent kjøtt, og pølser vil hun ikke ha...), og så skal jeg lage en salat. Har laget en kjempegod dressing også. Skal bli got med litt grilling - det er første gang i år (om man ikke teller grilling på bål da, det ahr vi gjort)

For en "festlig" kveld du hadde da lenemor[&:][;)]
Håper du legger ut bilde 2xseptember når de har bunadene på seg, synes det er så fint med strikka, men klarer aldri å bestemme meg for hvilken jeg vil satse på selv til dem..

OG vi holder på smokkeslutt her i huset, snuppa elsker smokken  over alt på jord så vi var litt spente i går på hvordan det skulle gå.. En ting var nå dagtid, men var veldig spent på kvelden, hun lå å skravla litt ekstra og ropa litt ekstra etter meg, men hun nevte smokken bare en gang! og da sa jeg bare at hun var slutta, "ja" sa hun bare da[8|] Spent på om det skal gå så lett eller om det værste kommer i dag. Forberedte henne et par dager i forveien om at på fredag var hun ferdig med smokken, og skulle få premie om hun klarer å slutte (hun sa selv at hun ønsker seg rosa sko, greit nok det) Og da fredagsmorran var her sa jeg at hun skulle si hadet til sutten for nå var hun ferdig med den, det ville hun ikke da og ble litt trist, men hun bare gikk, ikke noe mas om å få den. Så kom hun plutselig å sa at hun ville ha rosa blinkesko[:D] så vi minner henne på innimellom at når det er gått 5 dager/netter uten sutten skal hun få det (selv om hun egentlig ikke trenger flere par joggesko siden hun allerede har to par så er et løfte et løfte fra min side, men har sett at det finnes sandaler med lys i, så kanskje hun vil ha slike istedet, vi får se, premie har hun fortjent i alle fall) nå er det bare 4 netter igjen da, tirsdag skal vi ut å handle[:)]

Ellers er det strålende vær her i dag så vi skal prøve å være ute en del, ha en flott dag alle sammen[:D]

Aslak sov fra kl 23 til 5 i natt!!! Hurra!!!! Mammaen var Så fornøyd ja.. bare det at det ble litt kluss med å huske hvilket bryst jeg hadde ammet fra sist[8D]

Nå har vi spist frokost og Aslak ligger å sover i vogna si! Regner med at han sover noen timer nå. Jeg har bare å sy ferdig forkle på bunaden min igjen. Sydde ferdig stakken i går.. Måtte trikse litt for jeg har gått inn 5 cm på en mnd rundt livet. Det ble målt for et år siden og for en mnd siden så var det akkurat det samme målet, og nå var det 5cm for stort[8D][:D] Positivt for meg, men ikkje fullt så kjekt med tanke på stakken hihi

Senere kommer søsknene våre på grilling!! GLEDER MEG![:D]

Her er det full fart, Emil er i taka om dagen[:D]
Jeg er så snørrete så sitter som en mumie i stolen her og gjør ikke noe.. Heldigvis at det er helg slik at F er hjemme og tar seg av minsten[:D]
Håpe jeg komme rmeg så jeg orker være med ut å se toget i morgen..

Hørtes ut som du hadde hatt en herlig natt Lenemor!!! Huff[:'(]

God dag, damer!

Her blir det ikke så mye BV-aktivitet om dagen...har jo besøk i eninga, hehe. Veldig koselig med alle som vil komme for å hilse på oss da, så jeg storkoser meg som vertinne med alt jeg har bakt på forhånd som gravid,  hehehe.

Vi har det sååå fint hjemme. Mari er så grei at, og Maja er supersnill som storesøster. Så dette går strålende foreløpig. Mari hadde lagt på seg da vi var på helsestasjonen i går, så nå tar vi det mer med ro med alt det styret med mating. Gidder ikke stresse på natta på like mye som for noen dager siden.

I kveld skal vi på fest til naboen. Så da får Mari svingt seg på party for første gang, hehe.

God lørdag!

ORIGINAL: Mibah

For en "festlig" kveld du hadde da lenemor[&:][;)]
Håper du legger ut bilde 2xseptember når de har bunadene på seg, synes det er så fint med strikka, men klarer aldri å bestemme meg for hvilken jeg vil satse på selv til dem..

OG vi holder på smokkeslutt her i huset, snuppa elsker smokken  over alt på jord så vi var litt spente i går på hvordan det skulle gå.. En ting var nå dagtid, men var veldig spent på kvelden, hun lå å skravla litt ekstra og ropa litt ekstra etter meg, men hun nevte smokken bare en gang! og da sa jeg bare at hun var slutta, "ja" sa hun bare da[8|] Spent på om det skal gå så lett eller om det værste kommer i dag. Forberedte henne et par dager i forveien om at på fredag var hun ferdig med smokken, og skulle få premie om hun klarer å slutte (hun sa selv at hun ønsker seg rosa sko, greit nok det) Og da fredagsmorran var her sa jeg at hun skulle si hadet til sutten for nå var hun ferdig med den, det ville hun ikke da og ble litt trist, men hun bare gikk, ikke noe mas om å få den. Så kom hun plutselig å sa at hun ville ha rosa blinkesko[:D] så vi minner henne på innimellom at når det er gått 5 dager/netter uten sutten skal hun få det (selv om hun egentlig ikke trenger flere par joggesko siden hun allerede har to par så er et løfte et løfte fra min side, men har sett at det finnes sandaler med lys i, så kanskje hun vil ha slike istedet, vi får se, premie har hun fortjent i alle fall) nå er det bare 4 netter igjen da, tirsdag skal vi ut å handle[:)]

Ellers er det strålende vær her i dag så vi skal prøve å være ute en del, ha en flott dag alle sammen[:D]

Det kan jeg gjøre vettu [:D][:D]
Ikke sant, det er jo så utrooolig mange forskjellige .. Hadde litt lyst på en utradisjonell bunad, den var hvit, med røde og blå detaljer på, men det ble ikke den da. Men litt stilig likevel [:)]
Litt bondeaktig føler jeg [:D][8D]

God kveld.

Vi sov lenge i natt, Marcus våknet en gang i natt, hylskrek, ga han vann og det drakk han opp, sovnet igjen og sov te 9.30, da sto vi opp, gikk på badet og koste oss der en stund. Vi har gjort litt husarbeid i dag, vært ute og kost oss, handlet og grillet i dag. Marcus sovnet tidlig i dag siden han ikke sov på dagen i dag. I morra skal vi feire 17 mai i Strømstad sammen med mamma og pappa. Siden broren min og jeg var liten har det vært tradisjon, vi spiser pizza på "Simons hørna". Mamma og jeg gruer oss te i morra, for i det er 1 år siden han fikk feberkramper første gangen, og i morra er det 4 måneder siden han hadde det sist.

ORIGINAL: lakrisbåten

Her er det full fart, minsten er i taka om dagen[:D]
Jeg er så snørrete så sitter som en mumie i stolen her og gjør ikke noe.. Heldigvis at det er helg slik at F er hjemme og tar seg av minsten[:D]
Håpe jeg komme rmeg så jeg orker være med ut å se toget i morgen..

Hørtes ut som du hadde hatt en herlig natt Lenemor!!! Huff[:'(]

????[8D]

haha litt gøy å lese da, om snuppas smokkeslutt og alt. Føles jo som en evighet siden hun sluttet med både smokk og bleie, men det er jo bare et år siden det med smokken..

Back
Topp