Lørdagskravling

• Trådstarter Trådstarter EmilyTheStrange
  • Opprettet Opprettet
E

EmilyTheStrange

Guest
Fortsetter fra FrustertFrøken igår og lager lørdagens skravletråd på gamle terminforumet mitt hadde vi ny skravletrå hver dag fra midten av svangerskapet til nå nylig da bv skiftet og forumet døde.....

Hva skal dere idag da jenter, jeg skal en liten tur på jobb og møte kunder, forhåpentligvis å sluttføre ett større salg/prosjekt jeg har holdt på med en stund, etterpå skal vi kjøre flyttelass for lillesøster som flytter hjemmenifra.

Vi skal i kongeparken i dag :) bare håper formen min holder seg, har en tendens til å være kvalm heeeeeele dagen :S

Chello skrev:
Vi skal i kongeparken i dag :) bare håper formen min holder seg, har en tendens til å være kvalm heeeeeele dagen :S

så gøy :) kose dere så får vi håper kvalmen holder seg unna idag

Så koselig! :)
Vi skal bare kose oss hjemme! :) Får ikke dratt noe sted som familie, for bilen vår er på verksted, og den vi låner er det bare 2 seter i. Men vi får besøk av lillesøstra mi på 8 år  :) Hun skal sove hos oss siden mamma og stefaren min skal i 50-årslag :)

Så morro med skravletråd da!! Kongeparken hørtes gøy ut!! Og lykke til med forhåpentligvis salg og flyttesjau!!;)
Her skal lillemann ha seg en formiddagshvil snart, og da skal jeg ut på terassen og soooole meg!!!:) Er sååå deilig vær her i dag også!! (bor på vestlandet så må nyte fin-været de få dagene vi har det;)
Ha en fin dag alle sammen!! :)

Så kos med skravletråder :)

I dag skal vi dra å være med hele svigerfamilien på grillfest. Det tror jeg blir veldig koselig!

Skal ta på meg en ganske løs kjole, for jeg er så oppblåst at det ser ut som jeg er langt over halveis i svangerskapet allerede 

ha en god lørdag alle sammen 

jeg har jobbehælj, så jeg skal jobbe fra kl.15.30 idag. Fram til det så blir det rydding og kos med gutta mine emoticon

Er hjemme nå på formiddagen og det er fult trøkk med tvillingene fra de står opp. Jeg skal snart ut å kjøpe bursdagsgave, vi skal i 6-årsdag i dag. Utpå kvelden skal jeg pakke siden jeg reiser for å studere i morgen ettermiddag. Jeg skal være borte to uker (minus neste helg), jeg både gleder og gruer meg.

Heisann jenter! :) Håper alle har en super lørdag!

Nå sover småen, og mor tar seg en etterlengtet pause foran pcen... Her er det hjemmelørdag, og hagearbeid... Har et mål med hage, så det er roser som må stelles, bed som må lukes, og gress og hekker som må klippes! Senere tenkte vi å grille til "lunsj". Når småen er lagt i 19-tiden, skal jeg og min mann kose oss med nachos foran tv-en. I morgen skal han på jobb, så vi får se hva jeg og småen finner på da! (Skulle visst begynne å regne i morgen, buhuu...)

I dag har vi bare vore heime. Siden eg sliter med kvalme og oppkast er det veldig greit heime. Mannen måtte sove lenge fordi han var på nattevakt i natt. Så har vi hatt besøk av svigerinna mi på 10år. Ho er stor hjelp og har lekt masse med ongane. I kveld skal me ha taco, så bler det avslapping resten av kvelden.. 

Heia jenter:) mange som har planer både for gøyale og fornuftige ting her! Her i heimen er det en ganske lat dag,formen går nedover for hver dag nå så ikke mye jeg orker med kvalmen hengende over. Kjedelig,men var forberedt på det.. ønsker dere alle en flott lørdag videre!! Klem fra meg:)

I dag har vi kost oss skikkelig, først var vi å hadde storhandel for mnd, så dro vi på tivoli i 14 tiden sammen med svigerinnen min og familien hennes og en venninne av meg og hennes barn, ungene storkoste seg :) Så var svigerinnen + fam med oss hjem å grilla, nam nam :) Så vi har hatt en veldig fin lørdag :)

Back
Topp