Lørdagskosemat?

Det er seriøøøøst godt med sirup på den ellers så salte maten :P Vet noen bruker sukker også, men da må det taes på når raspeballene er skikkelig varme slik at det smelter. Men jeg foretrekker sirup :P
Ja, bacon er jo godt med alt!

Til og med inni kanelboller..
Foretrekker kun smelta smør gitt :p Haha. Bacon i kanelboller faktisk :o Man lærer mye nytt her inne :p

Det er seriøøøøst godt med sirup på den ellers så salte maten :P Vet noen bruker sukker også, men da må det taes på når raspeballene er skikkelig varme slik at det smelter. Men jeg foretrekker sirup :P
Ja, bacon er jo godt med alt!

Til og med inni kanelboller..
Det jeg er vant med er nok hakket snålere. Jeg lærte nemlig av min farfar at til komper har man kålrot, salt kjøtt, sukker oooog... bringebærsaus. ;)

Svin indrefilet med div tilbehør :)

Det jeg er vant med er nok hakket snålere. Jeg lærte nemlig av min farfar at til komper har man kålrot, salt kjøtt, sukker oooog... bringebærsaus. ;)
Interessant :P
Men hvorfor ikke, man har jo tyttebærsyltetøy til div retter også.

Og til jegergryte/jaktgryte og lignende har jeg salte chips :P

Ble svinefilet, hjemmelagde løkringer og salat :)

Hvordan gikk det? Det ser så godt ut!!!
Det smakte fantastisk godt! Det så ikke akkurat restaurant ut, og jeg nekter å tenke på antall kalorier (butterdeig, bare smør og mel rundt kjøttet), men nam altså.
Sambo sa jeg aldri kom til å få servert det igjen, men da han smakte på det var han ikke så sikker på det... :D

Anbefales!

Back
Topp