Lørdagskos

Rakosy

Elsker forumet
vi har alltid middag til normal tid(sånn ca ved 4 tiden) er ikke alltid det er noe spesielt over middagen, men det blir det vi vil ha[8D][:D]
på kvelden blir det snacks og film..
gubben skal alltid enten ha salt potetgull, eller ostepop..
men jeg skal aldri ha det samme.. og nå er jeg LEI av godis.. nå vil jeg bare ha frukt om jeg skal kose meg[:D] godt egentlig.. deilig å slippe alt fettet og sukkeret..

ikveld ble faktisk Litchi, Rambutan, Pasjonsfrukt..
deilig med litt "exotisk".. (måtte jo si til kassaadama hva slags frukt det var[8D])
OGså ble det brinbær og vaniljesaus... HERLIG!

hvordan er lørdagskosen hos dere?

Vi er nok ikke særlig tradisjonsrike når det kommer til det punktet, alt kommer helt an på stemning, kreativitet, lyst og humør[:D] Og hvem vi er sammen med.

I dag har snuppa og jeg gjort noen ærender og vært på biblioteket. Deretter sov hun i 3,5 timer!

Spurte henne om vi skulle ut og leke nå, men det hadde hun ikke lyst til, hun vil bare leke med byggeklosser hun[8|]

Tror ikke det kommer til å skje så mye spennende her i kveld...

Her blir det litt tomatsuppe med makaroni, før jeg skal avgårde på jentefest.
Hadde kosekveld i går, med taco, snacks og Ligretto (kortspill).

vi har vært på kafe og no skal vi lage taco[:)]så blir det film og snop etterpå....hvis jeg har plass til noe mer da...men lørdagane prøva vi som oftest å lage noe litt mer kosemat:)

I dag har vi vært på peppes og spist..Nå slapper jeg av med ett glass pepsi max.
Har chips og sjokolade nede..Men har ikke lyst på det akkurat nå

Har tradisjon spise alltid god mat på kvelden kl 18 og ser på tv!!!
Lørdag kveld e familie kveld me mye kos

Back
Topp