Lørdagskos

Hva skal dere kose dere med ikveld da?[:)] Her blir det snop og fritt vilt 2.. Prøver å få med meg noen til å se den.. Men ALLE skal jo ut! Så kjedelig.. 

hm, her blir det taco og maaaasse godis, og den grøsseren som går på 5 i kveld [:)]

Her skal alle guttene ha tacos, jeg liker ikke det, så tar meg sikkert en kyllingfilet. Så har vi digg å chips. Aner ikke hva vi skal se på tv, blir vel Klassefesten og siste del av det derre kor-greiene på tv2. så skal guttene få se seg en film oppe i dies etasje.

Her blir det lasagn, poppcorn og småsnop, brus... [:D]

Skal kose oss med ferske reker,loff og majones.[:)]

Vi skal grille for første gang i år[:)][:)]

Jeg og mannen skal kose oss hjemme med taco i kveld.
Åsså har vi litt sjokolade og potetgull.[:D]

Aner ikke hva det blir i kveld siden min snille samboer har planlgat "overraskelseselskap" til meg i kveld siden jeg fyller 30 år i morgen [:D]

vet ikke helt....er så lagt nede for tiden - og brukte all energien min på å vaske huset i dag....så tror d bli bare en grandiosa til middag på meg i dag...skal til ei venninde å drikke litt i kveld[:D][:D]

her blir det vin og øl...................og Sie gubba........

ORIGINAL: EvaPeva

hm, her blir det taco og maaaasse godis, og den grøsseren som går på 5 i kveld [:)]

Hvilken film er det?[:)]

ORIGINAL: Lille Lu

Aner ikke hva det blir i kveld siden min snille samboer har planlgat "overraskelseselskap" til meg i kveld siden jeg fyller 30 år i morgen [:D]

Så gøy![:D] kos deg masse![:D]

ORIGINAL: mammanina88

ORIGINAL: Tamiria

Naaamm! [:D]

Gleder meg masse, er lenge siden jeg spiste ferske reker sist.[:)] Lager nok til en liten  gresk salat ved siden av.[:)]

Takk takk [:D] Gleder meg vilt [:D]

Naaamm! [:D]

Gleder meg masse, er lenge siden jeg spiste ferske reker sist.[:)] Lager nok til en liten  gresk salat ved siden av.[:)]

Lenge siden jeg har spist ferske reker også, så det blir det når lønningen kommer[;)] kos dere masse!![:)]

Takk takk [:D] Gleder meg vilt [:D]

Det skjønner jeg godt![:D]

Back
Topp