Lørdagskos

ToSmå2010

Forumet er livet
Hva skal dere kose dere med ikveld da??

Her har jeg akkurat fått snuppa i seng, er mett etter taco[:D]
Men har brownies, kvikk lunsj og potetgull som jeg sikkert prøver meg på senere ikveld. hehe..

Er det noe spennende på tv'en eller??[8|]

Her har vi kosa oss med ferske reker i kveld, også har vi en melkesjokolade og litt potetgull på lur[:D][8D]

Nå holder gubben på å legge gutten vår, og så skal jeg få herlig massasje av gubben etterpå. [:)] Har en herlig ShiSeido bodylotion som skal smøres på armer og bein. [;)]

Har ellers skapet fult av godis, men usikker på hvor mye jeg skal utfordre halsbrannen i kveld. [&:]

Guttungen sover og gubben er på jobb så jeg koser meg med nachos, smelta ost, hot tacosaus og rå løk ( som jeg har fått helt dilla på) og ser på Farmen. [:D]

Deilig med massasje da[:D] Det kunne jeg trengt også.. hehe
Jeg sendte akkurat typen ut for å leie en film, er jo ingenting på tv[8|]

ORIGINAL: cactus_jenten

Nå holder gubben på å legge gutten vår, og så skal jeg få herlig massasje av gubben etterpå. [:)] Har en herlig ShiSeido bodylotion som skal smøres på armer og bein. [;)]

Har ellers skapet fult av godis, men usikker på hvor mye jeg skal utfordre halsbrannen i kveld. [&:]

Rettelse. Dette var det jeg TRODDE skulle skje. Rett etter vi hadde slukket lyset kl 20.30 og vi hadde rigget oss til i sofaen, så våknet guttungen igjen og hadde spydd overalt. [:'(]

Så vi fikk litt annerledes lørdagskveld ja.

Har sett Farmen og spist Taco.. har kjøpt Sandwich is så må bare få litt plass etter middagen. Mmmmm..[8D]

Back
Topp