Lørdagskos i dag da jenter?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Her eg jeg og vesla alene i dag, og hun skal straks få pannekaker til kvelds. Det hadde gravidmagen min absolutt ikke lyst på i dag, så jeg skal lage meg tikka Masala etter hun har lagt seg :p

Er jo kun noen uker igjen der lystene kan få bestemme. Vet jo aldri hva babyen tåler når man ammer :)

Her eg jeg og vesla alene i dag, og hun skal straks få pannekaker til kvelds. Det hadde gravidmagen min absolutt ikke lyst på i dag, så jeg skal lage meg tikka Masala etter hun har lagt seg :p

Er jo kun noen uker igjen der lystene kan få bestemme. Vet jo aldri hva babyen tåler når man ammer :)

Tikka Masala er godt på en lørdag :) Bare å la lystene styre en liten stund til :)

Er hos mine foreldre i helgen og vi vet ikke helt hva vi skal ha til kvelds. De vil at jeg skal bestemme, men uten matlyst og saltforbud så er det ikke mye jeg kommer på at jeg har lyst på.. Jeg som egentlig elsker lørdagsmat... :( Håper de bare kan bestemme noe og så spiser jeg det jeg klarer. Men blir vertfall slakkings foran sofaen og en god film senere :) Kofirmasjon i morgen..

Her har vi starta grill sesongen :) Det var godt det og etterlengtet :)

Her ble det kyllingfilet med bacon, chips, salat, hvitløksbaguetter m.m.. Falt i smak hos store og små. :)

Jeg og mannen ble plutselig hjemme alene,så vi skal på RESTAURANT å spise:D husker ikke sist vi var det,jeg:P

Her har vi starta grill sesongen :) Det var godt det og etterlengtet :)

Åh ja. Det kunne faktisk vi også ha gjort i dag.. Men da måtte vi ha vært litt tidligere ute pga sola :) Blir uansett ikke lenge til kjenner jeg! :D

Her ble det kylling i sur/søt saus:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

sign!
Med kylling, salami, skinke, løk, paprika, tomat og purre :):)

-- tasting fra mobil --

Åh, den hørtes god ut. Nesten samme topping som jeg hadde i går. Kylling, pepperoni, purre og tomat :D

Back
Topp