Lørdagsjabbing den 4 september

Buffi

Forumet er livet
[:)]

Rolig helg denne helgen. Skyfri himmel og null vind. Tror det kan blei grei temperatur i dag også jeg. Må nok ta en trillings for det er nemlig noe jeg trenger for kvelden. Men formen er ikke på topp. Vond i hals og leddsmerter pluss litt feber. Men får se i løpet av dagen hva jeg får til

H er hos farmor og sambisen har reiste på fjelltur..Eller dem driver på å kjører radio da..Dem har noe som kalles for field day. Så null kontakt fram til søndag[&o]

Jeg og Vilde kose oss hjemme vi[:)] Hun stortrives når hun er alene med mamsen[:)]

Ha en fortryllende lørdag[:D]

God bedring buffi! [:)]

God morgen! [:)]

Her blir jeg og ungene alene vi også. Sambo skal til Stjørdal for å sykle sykkelritt. Jeg har booka barnepass på senteret, så jeg får i allefall trent! [:)] Etterpå skal vi trille på butikken, må vel ha litt forsyninger til helga.
Må vaske hus når vi kommer hjem, for det rakk jeg ikke i går. Også håper jeg at jeg rekker å farge håret mitt i dag. Ellers skal vi bare være hjemme, kose oss og slappe av.

Ha en fin lørdag alle sammen! [:)]

foreløpig ingen planer her i huset heller. Jeg vurderer kanskje kino med N eller en tur på senteret for å kjøpe litt roas babystæsj[:)] Kanskje trene og ta sol f.eks?

Gubben ba meg finne på noe vi kan gjøre. Hmm, det er jo lett når jeg i dag ikke eier fantasi overhodet....

I dag er mannen og Hannah på Tusenfryd med nabomannen og gutten deres. Nabodama er hjemme for å hjelpe meg med Sivert siden jeg ikke klarer å ta meg av han alene. Jeg kan ikke bære han når jeg går på krykker. Så hun hjelper meg med å skifte på han og bære han til og fra soverommet i andre etasjen når han skal sove.[:)] jammen deilig å ha snille naboer.

Ellers er jeg ganske happy. Jeg skulle jo begynne å trimme for å slanke meg da denne svulsten ødela alt. Så siden jeg ikke kan være i fysisk aktivitet bestemte jeg meg for å heller legge om kostholdet. Går på en form for mild ketolyse/lavkarbo kur. Kan ikke ta det helt ut siden jeg ammer. Og nå har jeg gått ned 6 kg på 5 uker kun ut fra kosthold. Og tenk så mye mer det blir når jeg kan røre meg igjen![:D]

Vi har vært på shopping. Nicholas ville være i barnepassen på senteret, noe han aldri har vært tidligere, men der stortrivdes han. Fikk seg visst en ny venn til og med. SÅ da ble det titting på møbler på meg og gubben, tre topper til gravida og to sett med RÅÅÅÅSA jentetøy til snuppa i magen.

Ellers er vi invitert på megaparty hos en kompis i Oslo i kveld, men det gidder i alllefall ikke jeg. Synes egentlig gubben kan være hjemme med meg i kveld også.

Noe spennende på tv i kveld da??

McBaby: Gode naboer er gull verdt! [:)] og 6 kg på 5 uker?! KNALLBRA!! [:D][:D]

Kjempebra McBaby! Da har du vært flink!

Har jobbehelg jeg, etter jobb var vi hos noen venner så ungene fikk leke, så har jeg plantet lyng i pottene mine og klippet plenen. Veeeeldig interessant ja[:D]

Nå skal jeg og lillemor spille litt gjett hvem før hun legger seg. Mannen har besøk, men de sitter ute og skravler.

Jeg og sambo har sett Valentine's Day. Han lo faktisk flere ganger, og likte filmen, haha! Det hadde han ikke likt at jeg la ut på nettet! [8D][:D]
Nå er det natta her, i morgen tidlig drar vi til Trheim, skal i selskap til Amalie'n til Destiny! [:)]

Hjemmelaget pizza ble inntatt her i huset som lørdagskos for de store og kveldsmat for den lille. han sloknet rimelig kjapt da han la seg. Nå sitter jeg og gubben og stapper i oss godis for harde livet.

Da jeg fant frem klær til Nicholas i morges fant jeg er pen genser med krave til han. Da sa han: åh mammma nå blir jeg fin, tror du jentene løper etter meg nå?[:D] Og da vi var på Living i dag kom det to små jenter løpende etter han for å spørre hva han het. Og i ettermiddag kom det tre store jenter fra nabolaget og lurte på om Nicholas ville være med ut og leke[:D] Så genseren funket den[:D]

ORIGINAL: Looney

Hjemmelaget pizza ble inntatt her i huset som lørdagskos for de store og kveldsmat for den lille. han sloknet rimelig kjapt da han la seg. Nå sitter jeg og gubben og stapper i oss godis for harde livet.

Da jeg fant frem klær til Nicholas i morges fant jeg er pen genser med krave til han. Da sa han: åh mammma nå blir jeg fin, tror du jentene løper etter meg nå?[:D] Og da vi var på Living i dag kom det to små jenter løpende etter han for å spørre hva han het. Og i ettermiddag kom det tre store jenter fra nabolaget og lurte på om Nicholas ville være med ut og leke[:D] Så genseren funket den[:D]

Haha! [:D] Skal se han kun vil ha på den genseren fremover! [;)]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Looney

Haha! [:D] Skal se han kun vil ha på den genseren fremover! [;)]

Nå som vi endelig ikke krangler hver dag mer om hva han skal ha på seg.... ahhh

Back
Topp