Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LurveTufsa!!
ORIGINAL: Skrållan
Hehe, ja det kan jo være kjekt å ha uansett! [:)] Ble oppringt av søs nå, hun er dårlig, så jeg må kanskje passe nevø etter treninga mi. Skal ikke se bort fra at jeg og Mr Krølltopp tar turen til senteret altså! [8D]
Huff, jeg drømte også ekkelt i natt... drømte faktisk om Lurvetufsa! [&:] Jeg drømte at hun var død ([&o][&o][&o][&o] enn å drømme sånn da!!), også skrev jeg det her på bv at hun var død, men da ble jeg slettet av moddene...
Kos dere på Ikea, og det ser jammen ut som om dere slipper å bruke bademadrasser i dag ja [8D][:D]
Håper du ikke er sanndrømt[8D] hehe
ORIGINAL: WZ
To timer på en lørdag er luksus skrållan
Jeg har jobba fra 0800 til 1800 i dag. Fiiiiiiiint det!
T og Jenny er på butikken, Marcus har lagt seg allerede..
Håper han sover natta rundt da..
Hehe, ja det kan jo være kjekt å ha uansett! [:)] Ble oppringt av søs nå, hun er dårlig, så jeg må kanskje passe nevø etter treninga mi. Skal ikke se bort fra at jeg og Mr Krølltopp tar turen til senteret altså! [8D]
Huff, jeg drømte også ekkelt i natt... drømte faktisk om Lurvetufsa! [&:] Jeg drømte at hun var død ([&o][&o][&o][&o] enn å drømme sånn da!!), også skrev jeg det her på bv at hun var død, men da ble jeg slettet av moddene...
Kos dere på Ikea, og det ser jammen ut som om dere slipper å bruke bademadrasser i dag ja [8D][:D]
Håper du ikke er sanndrømt[8D] hehe
Håper ikke jeg heller... [&o][&o] enn å drømme sånn om deg, koselige jenta som du er! Får skylde på at jeg leste tråden din om valpen til kjæresten din på generell og så fredagskrim på tvn rett før jeg la meg, hehe.
men uansett koslig du drømmer om meg da[;)][8D][:D] hihi