lørdagsjabbing 31 juli

Buffi

Forumet er livet
[:D]

God morgen alle sammen[:)][:)][:)]

Her vi skikkelig vestlandsvær som er regn[:'(][:'(]

Planen er i dag er å ta båten over fra/til Mortavika og besøke besten som bor i Skjold[:)] Blir oldebesten for barna sin del[:)]
Min familie, foreldrene mine og hun ene jeg er tante til tar turen i dag[:)] Blir koz[:)] Skal gå i fjoset for å se på sauene også tenker jeg...Lurer på hvordan Vilde reagerer på sauer...Dem bråker nemlig godt når dem står inne i fjoset

Nei får vel pakke litt og spise frokost for vi skal kjøre herfra om veldig liten stund så nå fikk jeg det travelt

snakkis

God morgen! [:)]

I går kveld kosa jeg meg max! Koselig film og godis, kan det bli bedre? [:)] La meg rett etter filmen var ferdig, så i natt har jeg fått 9 timers søvn. Me LOVE! [:D]
Jeg skal på trening kl 10, Step&pump. Gleder meg veldig til det, er en skikkelig artig time. Resten av dagen vet jeg faktisk ikke hva jeg skal ta til meg... [8|] Sambo og ungene kommer nok ikke hjem før litt uttpå dagen, så... har litt lyst på shopping, men kjedelig å dra alene. Kanskje nevø og søs vil være med? Jeg fant en nyyyyydelig kjolesak på Vero Moda i går nemlig, som jeg ikke får ut av hodet. Tipsa lillesøs om den da, siden hun er på kjolejakt til et bryllup neste helg, så om hun kjøper den, så trenger strengt talt ikke jeg å gjøre det... også har jeg forelska meg totalt i et par pumps på jobb som passer PERFEKT til den kjolen! [:)] Men pumpsa er svindyre, selv med min rabatt, også skal jeg ingenting der man trenger ny kjole og pumps, hehe.

Ha en flott lørdag jenter! [:)][:)]

hihi, skrållan[:D] kan jo være kjekt å ha likevel da[;)]

i natt har jeg sovet dårlig. drømte jeg ble ufrivillig med på noe smuglergreier[8|] huff, det var skummelt[:o]

maria ble igjen til tanta si i går, men det har nå gått bra og snart er de på vei hjem[:)][:)] det gleder jeg meg til[:)]
vi skal på ikea med dem så da får vi denne dagen til å gå å[:D]

var å kjøpte bademadrasser på nille i går til 12,45kr for trodde vi skulle på stranda, men ser ut til at vi slipper det[8D]

ha en fin lørdag!

Hehe, ja det kan jo være kjekt å ha uansett! [:)] Ble oppringt av søs nå, hun er dårlig, så jeg må kanskje passe nevø etter treninga mi. Skal ikke se bort fra at jeg og Mr Krølltopp tar turen til senteret altså! [8D]

Huff, jeg drømte også ekkelt i natt... drømte faktisk om Lurvetufsa! [&:] Jeg drømte at hun var død ([&o][&o][&o][&o] enn å drømme sånn da!!), også skrev jeg det her på bv at hun var død, men da ble jeg slettet av moddene...

Kos dere på Ikea, og det ser jammen ut som om dere slipper å bruke bademadrasser i dag ja [8D][:D]

Vi har hatt god frokost med egg og bacon vi[:)] Mannen som stod for kokkeleringen, og han glemte å skru på kjøkkenviften så nå oser hele huset av bacon[:D][:D] Jaja, koselig frokost var det hvertfall.

Vi hadde så koselige planer i dag, skulle se båtrace på dagen og utedans i kveld, men det regner jo[>:] Så nå vet jeg ikke om vi trosser regnet, eller om vi bare skal droppe det... tenke tenkte...

Her sov alle mann til klokken ni, så inntok vi en god frokost i resturanten før vi nå er ved bassenget igjen. Nicholas bader og leker, mens jeg koser meg med pc tid ved basseng kanten. Straks går ferden videre ned trollstigen, så får vi se hva vi gjør etter det[:)]

Ferie er deilig altså[:)][:)] Godt å tenke på at jeg har enda en uke igjen...Har forresten fått mye større mage denne uken og det synes godt at jeg er gravid[:o] Det får jeg av en eller annen grunn litt hetta av for da blir det virkelig...[:o]

Gratulere med dagen shoppis

Våknet med den stive vonde nakken i dag og syk så jeg og litlå skal bare være hjemme i dag..
Mann og sønn er reist på hytten for å jobbe, begge 2 hadde like arbeids klær på

ORIGINAL: LurveTufsa!!

ORIGINAL: Skrållan

Hehe, ja det kan jo være kjekt å ha uansett! [:)] Ble oppringt av søs nå, hun er dårlig, så jeg må kanskje passe nevø etter treninga mi. Skal ikke se bort fra at jeg og Mr Krølltopp tar turen til senteret altså! [8D]

Huff, jeg drømte også ekkelt i natt... drømte faktisk om Lurvetufsa! [&:] Jeg drømte at hun var død ([&o][&o][&o][&o] enn å drømme sånn da!!), også skrev jeg det her på bv at hun var død, men da ble jeg slettet av moddene...

Kos dere på Ikea, og det ser jammen ut som om dere slipper å bruke bademadrasser i dag ja [8D][:D]

Håper du ikke er sanndrømt[8D] hehe

Håper ikke jeg heller... [&o][&o] enn å drømme sånn om deg, koselige jenta som du er! Får skylde på at jeg leste tråden din om valpen til kjæresten din på generell og så fredagskrim på tvn rett før jeg la meg, hehe.

Da er jeg ferdigtrent! [:)] Blir ikke noe nevø-passing i dag, for mamma og pappa tok han med på hytta istedet. Derimot ble jeg oppringt og spurt om jeg kunne jobbe 16-18 (HÅPLØST, 2 timer på en LØRDAG!!), og etter litt tenking, så why not... bedre enn å sitte her og glo, og den siste timen er ganske godt betalt, hehe. Tror jeg skal dra nedover litt tidligere da, så får jeg prøvd den kjolen jeg ønsker meg [;)]

Like greit å jobbe litt da, og to timer er jo greit nok hvis du ikke har lang reisevei hvertfall... Vi har handlet støvler til lillemor i dag, og en flaske vin til mor så får vi se hva som skjer ang kvelden[8D] Nå har vi hatt en spisepause hjemme, og mannen og lillemor er gått for å se på båtracet igjen. Så jeg er home alone[:)]

Neida, tar meg 7-10 min å sykle. Kunne sykla fortere også, men bremsene er ikke gode, så tør ikke fortere, hehe! 

Ferdig på jobb, og både kjolen og skoene jeg har siklet på ble med hjem! [:D][:D] I'm all dressed up, and nowhere to go! [8D][:D] Men herremin for en galskap, bare skoene alene kosta 1199 kr! [8D] Hipp hurra for personalrabatt! [8D][:D]
Nå har vi besøk av lillebroren til sambo, han skal få spise pizza med oss. Ungene og sambo er hjemme igjen, deilig å se dem! [:D] Goooode ungene mine, selv om Tobben allerede har bitt meg en gang i leggen... [8|]

MaRtE: Ida ble sååååå glad da hun kom hjem!! [:D][:D][:D][:D] Du aner ikke hvort stort smilet hennes var, og gjett om hun gleder seg til å gå igjennom posene etter maten! [:D]

To timer på en lørdag er luksus skrållan

Jeg har jobba fra 0800 til 1800 i dag. Fiiiiiiiint det!
T og Jenny er på butikken, Marcus har lagt seg allerede..
Håper han sover natta rundt da..

ORIGINAL: WZ

To timer på en lørdag er luksus skrållan

Jeg har jobba fra 0800 til 1800 i dag. Fiiiiiiiint det!
T og Jenny er på butikken, Marcus har lagt seg allerede..
Håper han sover natta rundt da..

Luksus, men litt kjedelig å ordne seg for kun 2 timer der... Men måtte nesten, siden hun jeg jobba for måtte på legevakta med brennkopper. Jeg drakk av samme isteboks som henne i går, håper ikke jeg er smitta...
Kriminelt lange vakter dere har på jobben din altså!!

Håper du ikke er sanndrømt[8D] hehe

Håper ikke jeg heller... [&o][&o] enn å drømme sånn om deg, koselige jenta som du er! Får skylde på at jeg leste tråden din om valpen til kjæresten din på generell og så fredagskrim på tvn rett før jeg la meg, hehe.

men uansett koslig du drømmer om meg da[;)][8D][:D] hihi

Hehe, ja ikke sant! [:D][:D]

skrållan; så artig[:)]

trøttesen i dag jeg, ble sliten etter all smuglinga i natt[8D][:D]

vært på ikea med svigerinne og 4 barn, det gikk fort og vi spiste både før og etter shoppinga[:D] merker ungene begynner å bli for store for å gå på ikea i timesvis, passer best med vognunger da ja!
da vi kom hjem hadde mannen og broren min gjort masse på huset, da ble jeg så glad[:)] bare en vegg til nå så er det ferie i opppussinga til neste år, meeee liiike!!!!

var sommervær her før i dag, ble plutselig borte. syns det er litt høstvær jeg faktisk, kaldt er det å...

Tilbake fra ferie, noe tidligere enn planlagt. Har ei lita ei som har blitt sureste sutrete ungen i verden, og vi orket ikke mer og dro hjem.
Kjedelige er at vi måtte droppe hytta til familien min, og jeg hadde gledet meg enormt til å dra dit. Er så lenge siden sist.
Men ellers har vi hatt en super ferie. Koset oss masse, og det vises på vekta...........grrr jeg ble sur når jeg kom hjem.
Får veie igjen imorgen, og så er det harde kår framover, for dette vil jeg ikke ha noe av.

Hjemme fra en fin fin vestlandet tur vi. Valgte å kjøre hele veien hjem i dag. N har vært eksemplarisk i bil hele turen minus siste timen før vi kom hjem da han var trøtt, sur, tverr og hele pakka. Hvorfor må han alltid avslutte sånn??

Nå har vi lite med planer før vi drar til Londom på torsdag. Eller jeg har lunsjplaner med venninne med bebbis, og masse treningsplaner for nå har jeg vært altfor mye bortreist og ikke trent[&:]

Ja ja sånn går no dagan...

fruen; han her har sutra i ferien han å[:o] skjønner ikke hva som har skjedd, aldri vært sånn før. merket det spesielt godt da vi var på ferietur med svigerfamilien, veldig festlig. de tror jo han er den surpompen av og til, men egentlig er han ikke det altså!

Back
Topp