Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig hun er :-DVis vedlegget 7470
Vis vedlegget 7471
Litt dårlige bilder, og som vanlig bare body og strømpishun så mikkes klubbhus klokka åtte og smilte stort
![]()
Vis vedlegget 7470
Vis vedlegget 7471
Litt dårlige bilder, og som vanlig bare body og strømpishun så mikkes klubbhus klokka åtte og smilte stort
![]()
Så fin hun er!Stod faktisk og kikka på den bodyen i går,men var usikker fordi den var sort.Ser jo på snuppa di at det funker helt topp,så må kanskje avsted å shoppe litt mer,hehe![]()
Så søt hun er da.Vis vedlegget 7470
Vis vedlegget 7471
![]()
Åååå, seee den sprekka rundt håndleddet! ♡
Hehe jaÅååå, seee den sprekka rundt håndleddet! ♡
Fin han er!!![]()
Den funker bra, men jeg liker nok best rosa eller i det minste lyse fargersyns ikke bodyen matcher med noen av strømpisene som passer nå for tiden, men pytt sann ;-) vi har plutselig lite klær som passer, så må nok shoppe litt. Den bodyen reiv jeg med meg en dag vi var på senteret og ikke hadde med skift og hun gulpa ut det hun gikk i. Tror det var tre for to eller et eller annet..kanskje jeg blander med en annen buikk...
Det kan nok stemme at det var tre for to,ja.På Lindex eller noe sånt.Jeg måtte ut og handle nytt i går,for plutselig var veldig mye blitt for lite,spesielt buksene har blitt skikkelig høyvanns
Skal til byen i dag,så da blir det nok litt mer kjenner jeg meg selv rett
Er og glad i lyse/duse farger,men det er jo gøy å variere litt.I går kjøpte jeg en blant annet en olivengrønn bukse, og en hvit body med sort hundemønster på.(må jo prege hundeinteressen så tidlig som mulig,hehe)
Pappaen var veldig fornøyd med at ikke alt var rååååsa,lilla eller kremfarget;-)
Så deilige håndledd han har da
Vi får så mye i hysterisk lyserosa i gave...er ikke alltid like begeistra for det men prøver å kombinere det med dusere farger så hun ikke blir seende ut som et sukkerspinnHehe..hub liker nok hunder allerede skal du sedet er veldig fint å variere litt ja! Olivengrønt og hvitt er jo fint ilag
vi har litt dongeri, snekkerbuksee og slikt men ellers er vel det meste eosa for tiden så vi får supplere med litt mer farger vi også
![]()
Vi får så mye i hysterisk lyserosa i gave...er ikke alltid like begeistra for det men prøver å kombinere det med dusere farger så hun ikke blir seende ut som et sukkerspinn![]()
Hehe..hub liker nok hunder allerede skal du sedet er veldig fint å variere litt ja! Olivengrønt og hvitt er jo fint ilag
vi har litt dongeri, snekkerbuksee og slikt men ellers er vel det meste eosa for tiden så vi får supplere med litt mer farger vi også
![]()
Er hun i bedre form???Nasse i dagVis vedlegget 7530Vis vedlegget 7532Vis vedlegget 7531
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum