Lørdagsaktiviteter i dag da?

Bublan

Elsker forumet
Hva skal novemberdamene ta seg til i dag da?
Barna har sovet over hos mormor og morfar, og skal på fisketur i dag. Venter dem hjem om et par, tre timer. Så nå har jeg spist en rolig frokost, avslutter den med en kopp kaffe og en solskinnsbolle før jeg tar fatt på dagens hageprosjekt. Har et par bedd som er helt gjenngrodde etter vinteren, og i dag har jeg planer om å få spadd opp dem slik at det ser litt bedre ut rundt huset her.

Her i huset har vi hatt deilig frokost, og nå skal maken ut å grave hos en nabo =)
Senere i dag skal vi har november-mamma-treff  for oss som bor i rogaland
(sør for fjorden)

Vi skal på skogstur! :) Ha med lunsj i sekken.. 

Etter det skal vi grille på terrassen og muligens sitte ute å spise! :) Må virkelig nyte finværet mens det er! :D Håper det blir godt å varmt utover dagen! :)

Straks ut å handle litt. Åsså er det hjem å lage waldorf salat til konfirmasjon i morgen,- søskenbarnet mitt skal konfirmeres :) Ha en fin dag damer :D

vi har vært å sett på rallycross og spist lunsj ute.. Snart skal jeg gjøre meg klar til utdrikkningslag:))jr skal sove borte i natt, så blir deilig sove lenge i morgen!

Blir en avslappings dag i håp om at formen blir bedre. Så en tur på butikken for handling. Aner ikke hva jeg skal finne på til middag i dag og i morgen. Ellers skal vi nok nyte solen ute når lillemor våkner fra luren sin og.

Skulle egentlig trene, men har så sinnsykt mye strekke-smerter i dag så da orker jeg ikke en skikkelig hard treningsøkt :-/ Har så lite energi for tiden også at det nesten er litt skummelt....

Har handlet med datteren og søs og er nå en stolt eier av en ipad2 Skal ut i det fine været og leke i Hagen og bare kose oss resten av dagen . Ha en fantastisk dag stor klem

Vi har hatt barnepass fra i går til i dag så vi fikk sove til kl.10 :) Deilig!
Nå har vi akkurat vært på fjelltur. Resten av dagen går vell med til hagestell før vi henter ungene hos svigers :)

Sønnen min ble operert i går, så vi har "junior får alt han vil helg". Hoho. Så vi sov lenge sammen, så dro vi på tivoli, supergøy! Kom akkurat hjem. Nå er det sushi til meg, kinamat til sambo og godis til junior :D

J har hatt overnattingsbesøk for første gang i natt og det var stas! Også har vi vært i 1-års bursdag på dagen. Sønnen sover søtt og manner er borte og ser på fotballkamp. Jeg nyter stillheten

Nå sover barna søtt i sine egne senger, mens jeg river meg i håret over det elendige tv-tilbudet på lørdager. Har endt opp med å ha "Adresse Baku" på nå, og vet ikke helt om det var noen innertier heller, akkurat....

Fikk spadd opp og luket to bedd i dag, og mannen fikk kledd på pavilijongen. De melder knallvær i Trøndelag framover, så da satser vi på uteliv i hagen.

vi har hatt blåkjell middag hos mine foreldre og sosialt samvær med dem og tante Emma, det ble nokså livlig etter vi så "litt av et liv"( trur eg det hette) på nrk om Kristian ValenGikk en tur med hunden deres før vi vente nesen hjem øver

Back
Topp