Lørdag''s tråden

.::Tiiine::.

Forumet er livet
God dag :)

Hva er planene for i dag/kveld? Hva er middags kosen i kveld?

Har vasket litt klær,brettet klær å vasket hele badet. * i bakrus*[:'(] Skal til min kjære i kveld,slappe av å kose oss :)

Hei!

I kveld skal lillebroren min (som nå er 12 cm høyere enn meg[>:]) ligger over hos oss... Og han har pappas penger med, så han forlanger dolly-pizza og film! [8D] Jeg skal ikke protestere så mye[:D]

Hei!

Her har vi prøvd syklene ute for første gang i år [:)] Tuva har sykkel med støttehjul, men hun sliter litt med å skjønne når hun skal trå bakover og forover, hehe. Nora har trehjulsykkel, hun mestrer det sånn passe. I kveld skal vi kose oss med hjemmelaget pizza med kylling og bacon [:)] Dessverre er det jo fotball på tv i dag, så må vel lide meg gjennom det......

[;)] her har vi en halvsyk gutt i hus. jeg har akkurat vasket do og bad, sambo vasker resten nå.

vi skal kose oss med noe godt og se landskamp[;)] men først er d barnas supershow (barnas supewhow, som trygve sier)

her har vi hatt stortsett innedag.. bortsett fra en liten tur ut på formiddag. Ådne tok en liten skitur i gata mens jeg måkte utenfor. og den obligatoriske turen til butikke nfor å kjøpe lørdagsgodt. I dag valgte han svampebob kjeks og en klubbe. [:)]

Begge guttene er kjempe snørrete og litt slappe. Heine sovnet på fanget mitt etter frokosten i dag. Har ikke skjedd på, jeg vet ikke hvor lenge...

Back
Topp