Lørdags-skravlis!

lenemor

Forumet er livet
God lørdag damer!

Her startet dagen kvart på sju - helt supert! August og jeg kosa oss litt på senga før vi sto opp, og da han var ferdig med frokost kom frøkna vår tuslende ned fra soverommet også. Johanna ser film, mens August løper rundt og river ned, ødelegger og stort sett lager bråk - helt utrolig hvor mye han klarer å rote og ødelegge på kort tid altså!

Regner med at G står opp snart, så vi kan få oss frokost alle sammen. I dag skal G og svigerfar ordne litt ute på tomta, så vi får se hva vi andre finner på. Er snakk om at Johanna kanskje skal besøke bestevennen sin fra barnehagen, det hadde i grunn passet bra det, så kan August og jeg ta oss en tur i ut og gå litt kanskje

God morgen lenemor! [:D] (og til dere som kommer etterhvert)
Her starta dagen i 8-tida, så da tok jeg og ungene med oss dyna ned i sofaen og pakka oss inn og ser på Kaptein Sabeltann og grusomme Gabriels skatt.. Har sett den et par gangen kan man si.. [8D] Og for hver sang så er det sangkor i stua.. Meg inkludert.. [:D] Kjempemorro.. Hehehe..
I dag har vi ingen spesielle planer.. Må vel kjøpe lørdagsgodt seinere.. Så lurte vi på å ta en tur på biblioteket å låne noen nye bøker.. Vi får se.. Jeg må og kjøpe noe billiggarn for jeg tover tøfler.. [:D]
Så straks tror jeg at vi får gå på badet og dusje disse to kråkene, så vi får starta dagen.. Frokosten blei fruktfat i dag.. Under dyna.. I sofaen.. *kos*

Back
Topp