lørdags skravlings=)

hope<3

Elsker forumet
Hva skal dere gjøre denne flott lørdagen :D eller har gjort og skal gjøre bør jeg vel skrive, siden kl har passert 4 hehe =)

Vi har vært på sykkeltur, og kjøpt lørdagsgodt =)

Nå skal vi kose oss hjemme =) Når småen er i seng blir det nok serier og mat =) hehe
 
Hørtes ut som en koselig lørdag hope<3 :D

Her har vi bare kost oss, lillesnupp ble henta av farmora si for et par timer siden, å skal sove der til imorgen. Så da blir det er rolig lørdag med kjæresten her
 
så hærlig da :)
:D
 
Så koslig :)

Her er det bare kosedag, eneste "fornuftige" jeg har gjort i dag er å dra på butikken og handle mat :) Skal lage fiskeform og kose oss videre i sofaen :) Noen som veit om det er noe bra på tv i kveld?
 
I dag har jeg hatt min plass foran symaskina. Har sydd gardiner til vårt nyinnkjøpte spikertelt, også har jeg begynt med en enkel liftgardin med julehjerter på. Vi har nettopp pussa opp stua, og det er derfor morsomt å lage nye garddiner. Skal også sy ei liftgardin i hvitt stoff som skal henge opp til adventen kommer. Har også hatt med gutten vår på bowling for første gang. Veldig koselig! Han var veldig flink:)
 
så flink du er da !! =) jeg har tenkt lenge på om jeg skulle gå til innkjøp av en symaskin =) får høre med na mor om ei kan få hennes hehe, hun bruker den aldri ;)
gøy med bowling da :D hvor gammel er småen?
 
Her blir det også en rolig lørdagskveld med tv-titting på sofan ;-) Regner med jeg kommer til å sovne tidlig på sofaen i kveld. Har hatt en tendens til det den siste uka :-P Fryktelig trøtt! Og jeg som til og med har duppa en time på dagen

Ellers har jeg kosa meg masse med minsten hjemme. I morra er det middagsbesøk hos mommo og offa :-)

Ha en fin kveld jenter!
 
hehe jeg måtte også ha en dupp med småen i dag:) skikkelig trøtt;)
 
Hmm, kanskje noe på gang da
 
Han er 3 år:) Og det var stor stas å få lov til å prøve bowling:) Stolt mamma da:) Jeg anbefaler deg symaskin, det er veldig morsomt å lage selv. Også er det jo sååå mye fint man kan lage!
 
ja får håpe d er noe på gang :). Ja jeg sydde en del me det når jeg var yngre, lagte lappe tepper, det var gøy det;) ganske enkelt også igrunnen:)
 
Back
Topp