Lørdags skravling

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Da var lørdagen her, og den tok med seg dårlig vær :P Så idag skal vi nok bare slappe helt av :) Mulig jeg må på et kjøpesenter og kjøpe noen kosedresser i 62 siden vi ikke har det :) Og litt senere idag så skal jeg prøve å lage ostepiroger for første gang, så spent på hvordan det går :D

Så, hva bringer lørdagen for dere da jenter? :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Høres deilig ut med en rolig dag. Lykke til med ostepirogene:) her har vi laget kyllingsalat, kokt kaffe og servert de som holder på å legge fliser på verandaen vår:D nå har vi dratt til foreldrene mine og sover her i natt. Deilig med litt ekstra hjelp av og til;) ha en fin helg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres deilig ut med en rolig dag. Lykke til med ostepirogene:) her har vi laget kyllingsalat, kokt kaffe og servert de som holder på å legge fliser på verandaen vår:D nå har vi dratt til foreldrene mine og sover her i natt. Deilig med litt ekstra hjelp av og til;) ha en fin helg!

Takk takk :) Det hørtes da aldeles ikke feil ut altså :D Ja det er jo kjempe deilig det :) Takk det samme te dere også :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Riktig god lørdag dere:)
Her har storebror vært i bursdag,resten av oss har vært og ordnet med skiboks\takboks til ferien..Trenger litt ekstra plass så det er greit:)
Ellers er det litt skiftende vær her også så her er det bare kos i dag..pizza skal straks lages og sofaen inntas med mannen min og film:)

Da var lørdagen her, og den tok med seg dårlig vær :P Så idag skal vi nok bare slappe helt av :) Mulig jeg må på et kjøpesenter og kjøpe noen kosedresser i 62 siden vi ikke har det :) Og litt senere idag så skal jeg prøve å lage ostepiroger for første gang, så spent på hvordan det går :D

Så, hva bringer lørdagen for dere da jenter? :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Jeg er sikkert helt ute - men hva er det ostegreiene? :D

Jeg er sikkert helt ute - men hva er det ostegreiene? :D

Heheh ;) Det er nesten som fylte horn :) Bare lager vanlig gjær deig, kutter opp i 20 like store biter etter heving, kjevler dem flate og putter fyllet (ost, skinke, og div man vil ha), før man pakker dem sammen og pensler med egg :) Legger ved bildet jeg ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Vedlegg

• 1403377570893.jpg
    1403377570893.jpg
    49,5 KB · Visninger: 20
Heheh ;) Det er nesten som fylte horn :) Bare lager vanlig gjær deig, kutter opp i 20 like store biter etter heving, kjevler dem flate og putter fyllet (ost, skinke, og div man vil ha), før man pakker dem sammen og pensler med egg :) Legger ved bildet jeg ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Åh, såg digg ut! :D

Vi var ute på date og shopping :) veldig koselig! Hun sov fint under middagen og mesteparten av shoppingen, men ble nok litt overtrøtt og sliten på slutten

Det var faktisk veldig godt også :D Så skal helt klart serveres i dåpen :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Ja, det såg veldig godt ut:) hva annet tenker du å servere i dåpen da? Skal du lage alt selv?

Ja, det såg veldig godt ut:) hva annet tenker du å servere i dåpen da? Skal du lage alt selv?

Nei har bestilt koldtbord :) Så blir vel litt standar koldtbord tenker jeg :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp