Lørdags skravling:)

sandra 22

Gift med forumet
Hallo alle flotte damer:)

Hva bringer denne lørdagen hos dere?
Her er det bare avslapping akkurat nå,har bakt muffins som småen ønsket så sterkt. Gubben kjører hekk og kvist på søppeldynga da vi hadde kjempe opprydding i går:)
Huset er ryddet og vaskemaskin nr.3 står og går.
Ellers er det mat som må handles seinere i dag og mulig en tur på hagemessen da vi har billetter der..Så enten i dag eller i morgen kansje?

Ellers ruges det for harde livet og jeg kan snart ikke vente på å få lillebror ut, jeg drømmer så om nettene nå om åssen han ser ut å jeg er så spent:) Er helt i hundre,og vil bare ha han ut nååååå:)

Men dere, ha en flott lørdag alle sammen:)God helg:)

Fikk sove lenge idag, da min kjære omsider igår skjønte hvor sliten jeg er. Snart er det trilletur så lille bolle på 2 år får seg en kvil. Ellers har vi ingen planer, kanskje bake et par brød :)

Hei:)

Her var det vennebesøk til langt ut i nattetimene i natt. Vi satt ute å grillet på verandaen og pakket oss godt inn i pledd, og koste oss.
Var utrolig hyggelig.

Våknet tidlig i dag (typisk!!) , og er i gang med å bake litt nå før jeg drar på familiebesøk.

Samboeren er ute med guttaboys i kveld- siste "fylla" før han blir pappa:excited001

Ellers må jeg si at det klør i henda etter å få vasket babytøyet til babyen, men jeg skal klare å holde meg til permisjonen starter om en uke....
smiley-chores003 :smiley-chores011 :smiley-chores007

Ha en nydelig dag :greet015

God morgen! :)
Her er jeg i full gang med helgevasken og klesvask! (Herlig å få det unnagjort) :)

Ikveld skal mannen på fotballkveld med gutta og jeg skal på 'ost & vin-kveld' med jente-gjengen. Blir kjempe kos tror jeg. Blir verken så mye ost eller vin, men altid kjekt å høre det siste sladdert... i og med at jeg sjelden er ute med alle venninnene :)

I dag blir det bare enda en dag av svangerskapet gitt.. Akkurat som alle andre dager :-P Rett ut på sofaen, eneste bevegelsene jeg klarer uten hjelp er å ordne meg mat, og ta minste hunden ut for å tisse rett utenfor et par ganger og gå på do selv :-P "#¤%#¤&¤#% bekkenløsning!! :-( Det er jo den tiden av året hvor mannen jobber 24/7 også, så det blir lange dager nå frem til mini kommer :-/

Er så lei av å ha vondt, og ikke orke å gjøre noe i det fine været <3 Skal bli så godt å få lille karate kid ut, sånn at bekkenet forhåpentligvis stabiliserer seg, og jeg endelig kan være aktiv igjen :-)

Hehe, ble litt klaging fra min side der ja.. Men ønsker dere alle en god helg <3 <3

Her har det vært en avslappende formiddag, og nå sover 2åringen i huset dagluren sin! Vi prøver å finne på noe vi kan gjøre når hun våkner, men står litt fast!?:-p Bare å komme med forslag:-) Ha en fin lørdag alle sammen:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vell, alle her inne vet vell hva min lørdag bringer; sengeleie på sykehuset :p

God helg til dere alle, nyt alt det dere skal gjøre! :D
images

Ligger i badekaret,null søvn inatt,tett i nesa og kronisk dårlig samvittighet over alt jeg skulle ha gjort!!

Her er det helt greit å være gravid i dag...pappa og samboer lager ferdig barnerommet, mamma rydder/vasker og stryker, svigermor vasker alle vinduene, svigerfar setter opp stillas så det blir klart for takbytte....sååå da har j laga vafler til gjengen...:) senere i kveld skal vi bare slappe av og kose oss med taco:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Kom nettopp hjem fra jobb. Litt avslapping nå etter en 6-dagers arbeidsuke. Og så Tenkte jeg og ut en tur med frøkena her før vi begynner med middagen:)

Ha en herlig lørdagskveld alle:)

Jeg starta dagen med å få sove ut litt, så leverte vi lillegutt i bursdag - alene for første gang....! Men det gikk kjempebra! :-D
Mannen og jeg dro og tok en kaffe og lunsj og shoppa litt klær til ungene og mat.
Nå er det litt rydding i heimen og vasking av klær, mens vi ser på film med guttungen. :-)
Snart tid for å lage middag.
Lillemor i magen trykker alle veier da ho tviholder på tverrleie...

Her blir det gjort lite fra min side, lite krefter, så holder meg til klesvask. Han har holdt på med barnerommet, festet på skapdører, lysbryter, stikkontakter og slikt etter at rommet ble ferdigmalt. Vuggen skal få sitt siste strøk i kveld og nå er han på vei til Ikea for å skaffe oss sengegavlen for å erstatte nattbordene slik at vi får plass til sengen hennes ved siden av vår. Så ikke den mest spennende helgen, men godt å få det unna gjort ;)

Her har det vært en rolig morning med strikking mens storebror så film. Vært ute på sykkeltur alle tre i noen timer før vi handlet inn til reker ikveld! Så nå suser storebror rundt mens jeg baker loff og Strikker videre.
Rolig og deilig

Hei dere! :-)

Her har jeg vært inne med syk 4åring. Febern kom tilbake etter å ha vært feberfri i 48 timer. Kjedelig.

Mannen har kjørt søppel og skrot på dynga. Og handlet med 5åringen. Mormor og morfar kom innom med kjeks og blad til den syke.

Spist taco.. Ryddet kjøkkenet i slow motion... bekkenet krangler. Nå er det godis og barnetv.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I dag har våkna jeg ikke før kl.10, fikk sjokk da jeg så på klokka. Den supersnille mannen min hadde sett hvor godt jeg sov når storebror våknet i dag tidlig å latt meg sove :) Herlig etter mange uker med dårlig søvn og vond 24/7. Så jeg laga frokost til oss, før vi dro på hytta til svigermor (kan kjøre med bil helt til hytta, ellers hadde jeg aldri kommet meg dit). Så der har jeg slappet av mens mannen og storebror har kosa seg ute i snøen. Nå er vi kommet hjem, har spist biff, skal få storebror i seng og så er det bare å slappe av resten av kvelden. Er faktisk trøtt igjen allerede. :)

I dag har vi feiret storesøsters 4-årsdag :) Med 30 gjester, så nå er jeg helt skutt :p Men snuppa er overlykkelig, så nå må vi bare kommer oss over 8 april, så kan lillesøster bare komme :D
For jeg er klar for å få kroppen min tilbake :p

Jeg har vært i pytonform, sliten og meget hormonell. Hadde middagsselskap i går, og også i dag. Da gjestene dro i dag, begynte jeg bare å grine. Så jeg sendte avgårde mannen med øl til en kamerat så jeg kunne furte alene:D

Jeg skulle til fredrikstad med bestevenninnen min fra hjemme, også skulle vi litt utpå treffe svigermor og andre søstra til sambo som er på besøk fra Tyskland - det gjorde vi også, koste oss på cafe :)! Så trodde jeg da at vi skulle hjem, spise taco og bare ta livet med ro rett og slett, men ble overrasket med babyshower som venninnene mine har stelt istand og planlagt siden nyttår! :) helt utrolig, ble så overrasket og tatt på senga :)!
Så da ble det masse prat, litt tårer og skjelving, pakke opp gaver, taco og kaker ! :) par kompiser av sambo kom også så da fikk vi jommen meg besøkt den lokale pub'en og :p flott kveld for alle og enhver, kjempestas at venninnene blir over til imorgen <3 så det ble litt av en lørdag her helt plutselig :D

iphonen

Back
Topp