Lørdags skravling!

Dunn

Forumet er livet
Denne lørdagen startet med en gutt som ikke ville ha frokost og en liten stund etterpå spøy han ned seg, pappa'n og deler av sofaen. Heldigvis var det kun den ene gangen og han virker i mye bedre form. Nå koser han seg med eple og McQueen. :-) Jeg skal i 30års dag i kveld. Heldigvis bare rett borti gata så det er kort vei hjem og får se hvor lenge jeg holder ut. Hva skal dere i dag apriljenter? :-)

I dag har vært en skikkelig crappy dag hittil...
Nå tenkte jeg at jeg skulle lage litt middag, og så tilbake under dyna for å la bekkenet virkelig få hvile ut :-p
Så en helt rolig lørdag på meg :-)

Ikke noe særlig med syke barn/mann. Håper du får kost deg for det om da, Dunn;)

Er det på grunn av bekkenet dagen har vært crappy, bakemamma?

Her har jeg prøvd å lese litt historie, men synes pensumet var litt tungt og at det er på nynorsk hjelper lite på motivasjonen for min del.  :P
I dag har mannen min og sønnen vår vært og hilst på en barnekompis av mannen som sitter i fengsel. Vi har i noen år prøvd å være litt der for han, han er rusmisbruker, og han setter veldig stor pris på besøk. Nå som han sitter inne er han mye friskere også. Og han er veldig glad i barn, så han setter veldig pris på at sønnen er med.

Nå er mannen og kjører datteren sin i bursdag og i kveld skal vi kose oss med bakt potet med masse deilig tilbehør (bacon, skinke, ost, rømme, litt forskjellig grønnsaker, bernaise saus og kryddersmør) og maiskolber til meg ved siden av :) Jeg tror igrunn jeg ikke har laget det på 5-6 år og gleder meg skikkelig. Det er jo så godt :D Håper det går noe bra på tv i kveld ellers så blir det en runde spill på meg og min kjære. (brettspillet Ticket to Ride :D )

Oida, ikke moro med oppkast! Her i distriktet går det omgangssyke nå, jeg håper så inderlig vi slipper.. hadde det 4 ganger i 2010
Idag har jeg hatt et lite besøk av svigerinnen min, og vært på apoteket og kjøpt flytende Gaviscon, blir gal av den forferdelige halsbrannen. Akkurat som sist eskalerer det nå ved inngangen til 3. trimester.
Men FY.. TTI.... H*LLLLLVETE for en smak! Faktisk noe av det verste jeg har hatt i munnen!!

I dag har jeg og eldstemann vært i bursdag til en i barnehagen. Han feira det i et kaotisk lekeland så vi var ganske kjørte når vi kom hjem. 
Lagde så pølse og pommes, spiste lørdagssnop, og ungen la seg.
Nå sitter jeg og laster opp bilder på bloggen min, noe som går fryktelig tregt i dag :-/
Notting Hill begynte ak på tvn, så kikker opp på den innimellom...

Kjedelig med sjukdom...

Stod opp før gubben i dag og lagde sitron og blåbærpannekaker til frokost. Ellers har det blitt litt vasking av klær (har akkurat fått oss tørketrommel så må få unna litt mens det fortsatt er litt stas med noe nytt). 
I kveld har gubben vært på jobb og jeg skulle til noen venner på middag og brettspill, men rett før jeg skulle dra (ferdig dusja og fiksa) slo magen seg vrang, og virka ikke som det skulle gi seg så jeg turde ikke reise siden det er en time avgårde. Så har blitt sofaen med strikking og spellemannsprisen, litt dobesøk og minimalt med mat. 

Vært en dag som har vært produktiv, men slutta litt kjedelig.

Æsj, kjedelig med oppkast! Hadde selv en sjau forrige uke:/ Går heldigvis fort over, men er jo helt forferdelig når det står på!! God bedring!!
I dag har det vært en forholdsvis rolig dag. Vi skulle egentlig til Sverige for å hente barnevogna vi har kjøpt, men snille svigerforeldre dro å ordna det:) Det fristet ikke mye med den turen i dag... Har hatt litt urolige netter i det siste, så merker at det er mangel på søvn her. Lurer litt på om bekkenet har begynt å bli vrang! Dette er jo mitt første svangerskap så aner ikke hvordan det kjennes ut, men jeg sliter med å komme meg opp av senga, når jeg går tur så går bena saktere og saktere, og kjenner at jeg er veldig øm og støl nedi der en plass, men vanskelig å beskrive akkurat hvor.. kanskje noen som kan bekrefte smertene, om det kan være bekkenløsning?? Har ikke snakket med legen om det enda... off, kjenner at jeg liker best å si at alt er greit :) 
I dag har vi trillet en tur med tantebarnet vårt og spist god middag, en rolig og grei dag egentlig :) 

Back
Topp