Lørdags skravling!

Dunn

Forumet er livet
God lørdag alle sammen!

Har dere sovet godt?
Det har vi, Eirik sov til 08:30 (etter en liten våkenperiode kl. 5) og nå ligger han å koser seg med Pippi og frokost [:)] I dag er det frokost forran tv'n!

Hva skal dere i dag/helgen?
Vi skal ha skikkelig kose helg. Nå skal jeg fyre opp i peisen og når sambo våkner skal vi gå på butikken.
I morgen skal jeg ha tupperwareparty så jeg må ordne litt til det i dag også [:D]

Ha en flott helg, jenter! [:)]

Rydde i klærne til Herman! Igjen. Rydda til jul da [:)] Han vokser så fort vettu [;)][8D]

Hallo damer!

Vi hadde egentlig tenkt oss avgårde til Sverige for å fylle opp fryseren, men jobben til mannen tok knekken på den planen også. Sjefen hans skal få betale klekkelig for denne helga her[:@]

Venter på at mannen skal komme hjem nå, så får vi se hva vi ender opp med i helga. Resten av vinen fra i går skal i hvertfall til pers i kveld[:D]

Auliana: Dit har vi tenkt oss i sommer også. Vet ikke hvem som gleder seg mest, Mats eller Eirik [8D]

lemo: Kjedelig når jobben ødelegger helge planene. Jeg sa klart i fra i går at det blir ikke helge jobbing på meg denne helgen.

God kveld damer!
Jeg har jobbhelg, så det sier vel sitt.
Fridøgn i dag, så ikveld skal jeg kose meg med mann og Band of Brothers. Lenge siden vi så den serien, så vi har startet på nytt nå.
Utrolig bra serie!
Ellers er alt bra her. Litt middels fornøyd med jobbsituasjonen denne helgen, men det tar jeg ikke her.
Imorgen er det jobb igjen, ferdig mandag klokka 7.
Uka blir texas som vanlig. Sykt mye på tapetet nå, men sånn er det vel bare.
Gleder meg til sommer og ferie allerede [:D]
Vi lurer på å dra til Kroatia (OG vi kommer til Bergen en tur! [:D])!
Noen som har vært der før? (Kroatia, ikke Bergen [8D])

Eh... Pula? Helt seriøst? :-) Veit det er teit altså, men hahaha!

Gjett om vi har sovet godt!
Vi våkna 10:40, DET kaller jeg luksus. Har ikke dratt oss så lenge på det jeg kan huske! Utrolig deilig [:D]
Er helt uthvilt!

Idag har vi kost oss hos oldemoren og oldefaren til W, og nå skal jeg og mannen benke oss ned foran tv med snop og ostepop.
Imorgen skal vi i bursdag til svigermor.

Ha en fin kveld [:)]

Dagen ble helt toppers tross jobbing på gubben. Et vennepar meldte sin ankomst, og vi har kosa oss med god mat, enda bedre rødvin, kortspill og hyggelig prat.

BID: Kroatia kan definitivt anbefales. Var der i fjor på vennetur med de som var på besøk i kveld. Vi ble alle meget positivt overrasket, og hadde glatt tatt med meg mann og barn dit igjen.

BID: Kroatsia kan virkelig anbefales [:D] Vi var der i april 08, var der vi fant ut vi ventet Eirik [:D] Testen ble kjøpt i apoteket i gamle byen i Dubrovnik [;)] Vi var i Dubrovnik og leide bil og kjørte litt rundt til Bosnia og Montenegro [:D]

Back
Topp