Lørdags skravling/opprop

KatlaJ

Glad i forumet
Hei jenter, hva skjer i dag? Hvordan går det med dere?

Jeg har vanvittig vondt i bekkenet i dag :confused: har sikkert sovet for lenge på hver side uten å snu meg... Men fikk i hvert fall fin søvn.
I dag er mannen på jobb så jeg må bli med gutta på Helgerød dagen der de skal treffe kompiser, ha forskjellige aktiviteter og konkurranser og så skal begge to på disko i kveld.
Har derfor ikke tid til fødsel i dag selvom jeg er veldig klar for det! Har hatt mye murringer de siste kveldene og har mest lyst til å være mest mulig hjemme fordi tulla ligger fortsatt høyt og på skrå så hvis vannet går må jeg legge meg ned, ringe ambulanse og sånne greier... Gidder ikke det på et barnedisko eller i butikken liksom....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Oi, ja det hadde tatt seg ut! Jeg har heller ikke tid til baby idag, huset er bomba og jeg har influensa. Barna er ivertfall med barnepasser da selv om det sikkert blir en del TV :( Kjenner samvittigheten gnager allerede.. Blir nok å trosse syken og ta de med på lekeplass selv senere..

Jeg er her enda! Her må fødselen bare starte, alt er klart! Men ser litt dårlig ut!
Kjenner at jeg har mindre og mindre overskudd, men heldigvis er de andre to så store at de er flinke å aktivisere seg selv :)
Mannen er hos en kompis for å legge ny kledning på huset. Men er ikke så langt borte :)
Ønsker dere alle en fin lørdag!

Bloggen min: http://dethvitegamlehuset.wordpress.com

BV-appen ❤

Her har vi skrudd sammen og satt opp lekegrinda i stua... nokka storesøster syns va veldig gøy :-) hjalp til å sku bære å vaske.. å satt lenge oppi der å lekte med bamsan sine :-)
No e samboer kjørt på butikken, han fikk det plutselig for sæ att vi sku ha sterk mat i kveld :-p Tru om han e like klar som mæ no? Haha...
Snuppa sover å det burde egentlig æ å.. men måtte innom her å se.. ligg i senga i allefall :-)
Mye murringe å ubehag om dagen.. spes på kveldstid.. Lille venn♥ Vi e klar tell å ta imot dæ :-)2013-09-14 13.56.55.png

Her har vi skrudd sammen og satt opp lekegrinda i stua... nokka storesøster syns va veldig gøy :) hjalp til å sku bære å vaske.. å satt lenge oppi der å lekte med bamsan sine :)
No e samboer kjørt på butikken, han fikk det plutselig for sæ att vi sku ha sterk mat i kveld :p Tru om han e like klar som mæ no? Haha...
Snuppa sover å det burde egentlig æ å.. men måtte innom her å se.. ligg i senga i allefall :)
Mye murringe å ubehag om dagen.. spes på kveldstid.. Lille venn♥ Vi e klar tell å ta imot dæ :)Vis vedlegget 30793

Så skjønn grind :) og flink storesøster <3

Så skjønn grind :) og flink storesøster <3
Falt heilt for marihønen :-) pga mangel av soverom foreløpig(4stk på heldigvis ett stort rom!)måtte vi ta vugga som storesøster hadde i stua inn på soverommet som soveplass der.. å syns det e greit m en plass baby kan ligge trygt uten att storesøster ska trampe på :-p ho va med å bære inn vugga å e ofte med den å bøye sæ over å sei "lille venn".. Spendt når baby kommer ♥

Jeg har vært på storo senteret og vagget med gjennom stativene på hm. Endelig fått meg joggebukse, hettejakke, ammesingleter og to pyjamaser til snuppa. Også har jeg kjøpt tannbørste, så nå kan toalettmappen pakkes ned:)
Nå er jeg utslitt, vondt i korsryggen og snuppa i magen et superaktiv! Foreldrene mine kommer en tur innom senere, så tenkte å bake en sjokokake... Må bare hvile litt først og slappe av med siste nummer av babydrøm :) fin lørdag til dere jenter!

Jeg har vært på storo senteret og vagget med gjennom stativene på hm. Endelig fått meg joggebukse, hettejakke, ammesingleter og to pyjamaser til snuppa. Også har jeg kjøpt tannbørste, så nå kan toalettmappen pakkes ned:)
Nå er jeg utslitt, vondt i korsryggen og snuppa i magen et superaktiv! Foreldrene mine kommer en tur innom senere, så tenkte å bake en sjokokake... Må bare hvile litt først og slappe av med siste nummer av babydrøm :) fin lørdag til dere jenter!

Åh send over litt kake da ♥

Oi, ja det hadde tatt seg ut! Jeg har heller ikke tid til baby idag, huset er bomba og jeg har influensa. Barna er ivertfall med barnepasser da selv om det sikkert blir en del TV :( Kjenner samvittigheten gnager allerede.. Blir nok å trosse syken og ta de med på lekeplass selv senere..
Håpe du bli fort frisk! Masse god bedring! :-)

Hei jenter, hva skjer i dag? Hvordan går det med dere?

Jeg har vanvittig vondt i bekkenet i dag :confused: har sikkert sovet for lenge på hver side uten å snu meg... Men fikk i hvert fall fin søvn.
I dag er mannen på jobb så jeg må bli med gutta på Helgerød dagen der de skal treffe kompiser, ha forskjellige aktiviteter og konkurranser og så skal begge to på disko i kveld.
Har derfor ikke tid til fødsel i dag selvom jeg er veldig klar for det! Har hatt mye murringer de siste kveldene og har mest lyst til å være mest mulig hjemme fordi tulla ligger fortsatt høyt og på skrå så hvis vannet går må jeg legge meg ned, ringe ambulanse og sånne greier... Gidder ikke det på et barnedisko eller i butikken liksom....

Trodde ikke det ble praktisert å måtte legge seg ned og ringe ambulanse lenger, jeg... Når er det at det gjelder? Min er ikke festet, men det hadde ingenting og si om vannet gikk fikk jeg beskjed om...

Trodde ikke det ble praktisert å måtte legge seg ned og ringe ambulanse lenger, jeg... Når er det at det gjelder? Min er ikke festet, men det hadde ingenting og si om vannet gikk fikk jeg beskjed om...

Jeg trodde heller ikke det gjaldt lenger, men jordmor ville at jeg skulle gjøre det.... Jeg skal ringe føden og de skal bestemme om jeg kan komme selv eller må ha ambulanse.... Håper bare fødselen starter med rier og ikke vannavgang ;)
Og den kan godt starte nå! Er ferdig å ordne med guttene i dag, jeg har ryddet og mannen har vasket huset så nå er alt rent og fint her. Alt er klart til snuppa så nå bare venter vi!

Dagen har gått til klargjøring av seng til lillegutt og ellers andre forberedelser. Når mannen ute og handler mens jeg koser meg med litt alenetid. Blir vel lite av det fremover:);).

Åh send over litt kake da ♥

Uff håper inderlig det følger med noen bakeferdigheter med det å bli mor altså. Tenk at jeg klarte å krasje en 1-2-3 kake!!! Brukte feil form, så den ble for høy, og dermed delvis rå inni. Så tror det er likesågreit at jeg ikke sender noe av gårde :P også fikk jeg så sinnsykt halsbrann av kaken (den delen som var grei...) jeg slengte hele formen i fryseren, og så kaller jeg det halvstekt kake. Kan jo prøve å steke den mer om det kommer barselbesøk :P

Uff håper inderlig det følger med noen bakeferdigheter med det å bli mor altså. Tenk at jeg klarte å krasje en 1-2-3 kake!!! Brukte feil form, så den ble for høy, og dermed delvis rå inni. Så tror det er likesågreit at jeg ikke sender noe av gårde :p også fikk jeg så sinnsykt halsbrann av kaken (den delen som var grei...) jeg slengte hele formen i fryseren, og så kaller jeg det halvstekt kake. Kan jo prøve å steke den mer om det kommer barselbesøk :p

Haha.. sorry! :-p
Bedre lykke neste gang... spendt på om d funke å steike den litt en anna gang æ da :-)

Back
Topp