Lørdags-skravle..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
God morgen alle sammen!
Her skinner sola i vindus karmen og unga krangler som aldri før..! Herlig lørdagsmorgen.. [8D] Men her er KALDT! Var 15 grader i stua når vi sto opp.. [&:] Men nå har vi bånnfyrt, så varmen er stigende her og.. Kjekt med gamle og trekkfulle hus gitt.. [8D]
Men været er som sagt deilig, så vi skal nå snart ut tenker jeg.. Sindre skal til tanta og kjæresten å ligge i natt, så vi må pakke litt og få han av gårde.. Så skal jeg jobbe i ettermiddag og i morgen tidlig..

Ellers så håper jeg dere får en flott lørdag!! [:D]

Her var det 22,5 minus når vi våknet i dag [:o]. Heldigvis ikke mer en -8,5 nå da, så sola tar godt [:D]. Trym våknet halv ni, men det ville ikke jeg [8D], så jeg smurte et par skiver med fiskepudding og ga han ei flaske med vann til han. Så gikk jeg og la meg og sluma litt igjen. Har rommet rett ut mot stua. [:)]

Har hatt dårlig form i dag [X(]. Kvalm, kramper i magen og uggen (omgansjuka eller graviditeten tro [8|]) Så jeg måtte legg meg igjen etter at gubben sto opp [&:]. Virker litt bedre nå.

Etterpå blir det vel å lage middag og stikke på tur/besøk eller noe sånt etter det [:)]

Almyrida: Håper dere har fått opp varmen nå. Er sjarm i gamle hus, men kjedelig med den issolasjonen [>:][:)]

Ha en fortsatt fin lørdag folkens

God ettermiddag [:)]

Vi har vært på Momarkedet i dag og sett på "Vinterkjøring" hvor man kan betale 50 kr og kjøre på bane [:)] Jeg hadde KJEMPE lyst.. Men får vel ta det neste år, når man ikke har barn i magen [:)] Gleder meg [:D] Nå sitter jeg bare å nyter solskinnet gjennom ruta og slapper av. Vet ikke helt hva jeg skal i kveld, regner med at sambo får besøk av en kamerat, og skal spille kinect (som han så fint sa var en "investering" yes da [8D]).. Sååå tror kanskje det blir å treffe noen venninner i kveld [:)]

god ettermiddag damer - er tilbake fra ferie, brun, sliten og fornøyd. Spent på hvordan det skal gå med legging i kveld

Back
Topp