• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

lørdags middag?

MarcusMamma

Forumet er livet
hva blir lørdags middagen i dag jenter? vet ikke hva det blir her ennå. er litt mat lei og trenger forslag[:)]

Uff jeg vet ikke jeg..
Mannen skal ikke være hjemme heller så er bare meg og ungene...

Tror det blir biff og fløte poteter...Så lenge vi skal være hjemme i dag blir det nok det...Håper jeg[:D]

Vi skal ha tacopasta, med salat, salsa og tortilla chips [:)]

jeg har besøk av lillesøstra mi i dag og hun jeg deler leilighet med kommer hjem i dag så da blir det vel stekt fisk, poteter og noe grønt.. 

Jeg aner ikke, men fikk veldig lyst på Nachos nå da... [:D]

her blir det løvstek med ris, bernaise og broccoli[:)]

hadde egentlig tenkt på hjemmelaget arabisk kebab,
men endte opp med tacotallerken m nachochips til da jeg var i butikken.
Også kjøpte jeg svinefilet m røstipoteter og kyllingsaus, stekt løk og tomater og sopp til søndagsmiddagen.

Vært i bursdag, var reker og laks til forrett, med hvitløksbrød, spiste meg mett på det jeg[:D] Siiinnsykt godt!

Hovedretten var steik med tilbehør, ble til at jeg satt og snacket et par små poteter, en del salat og noe champignon... Og hvitløksbrød[:D]

ble nok bare peppes pizza her[8D] var bare meg og Marcus i dag så orket ikke lage noe. og jeg er aleine i kveld så da bestillte jeg en filmdeal[:D]

ORIGINAL: MarcusMamma

ble nok bare peppes pizza her[8D] var bare meg og Marcus i dag så orket ikke lage noe. og jeg er aleine i kveld så da bestillte jeg en filmdeal[:D]

Gjorde du rett i[:D] Jeg bor for langt ute på øyen til att de gidd å kjøre ut her..
Ble ikke biff på meg i dag. I morgen lager jeg det uansett..Har lyst på[:D]
Vist jeg plutslig ikke går å gjør det nå...[8D]

Back
Topp